Alla inlägg under januari 2009

Av Frida - 30 januari 2009 11:43

Äntligen :D

Idag blir det då bio :D Ska ju se valkyria haha har längtat ända sen jag såg reklamen för en vecka sedan =) Så om den inte är bra kommer jag bli fett besviken :P Idag ska jag jobba över lite =) så ska väll gå från jobb vid sex tiden. Hem och duscha hos ricky sen ta nått att käka innan man ska in till stan. Ska se om jag kan prega in en cigg med ica där imellan om hon har tid.

Sen händer det väll inte så mycket mer idag. Ska se om jag ska träffa mini en stund om jag lver när jag är tillbaka i arlöv igen :) Imon så ska jag bara hem till hjärup igen. Satsar på att städa rummer imon :P Men det får vi se hur det blir med det :P Nu ska jag flumma vidare :D



See ya :P

Av Frida - 30 januari 2009 11:36

I onsdes blev det ganska mycket gjort ändå =)

Sanera kom och hämta mig efter jobb. Sen körde vi till baricta? och fika =) riktigt mysigt :P Ger dom faktiskt en 5:a av 5 möjliga riktigt gott =)

Sen bar det av till Royal och hämtade ut biljetterna =) sen åkte vi till arlöv och satt och snacka en stund =) Sen blev det hem till ricky för att få upp värmen i kroppen :P Inte smart att åka moppe i bara jeans när det bara är 1 plusgrad ute =(




Igår så var jag hemma hos ricky hela dan. Jag ringde och bråkade med göran på morgonen så jag ringde till Mariann och tog ledigt efter det. Har dock inte så mycket att göra så det var helt lungt. Stck till vårdcentralen vid 4 och snacka med Maria en stund. Sen åkte jag hem och hade en flummig kväll med Klimateriekärringen :D 

Av Frida - 30 januari 2009 11:33

Fan äntligen :D:D:D

Nu börjar det äntligen arta sig i Fijas liv :D

Fick reda på igår att jag ska börja gå till en vikt/träningscoatch :D Och helt gratis också :D kan det bli bättre liksom? :P

Få träna ensam utan en massa folk i närheten och helt gratis :D

Känns fett nice just nu :D Är sjukt posetiv just nu :D


Av Frida - 30 januari 2009 10:20

Haha hade en väldigt kul konversation med mamma idag via mejl :PHon skickade ett mejl fullt med bilder på tattos & piercings gone bad. :POch med texten att "man inte ska klaga på sina barn" om man jämför med hur personerna på bilderna såg ut, så hade hon skickat det till alla sina polare och även till mig. Men med en liten text till där det stog att hon hade en liten rätt till att klaga tyckte hon :P

Och då skrev jag att hon inte hade det och att jag är söt så man lägger inte märke till mina piercingar på samma sätt :P

Och sen skrev jag att hon kunde vara lugn när det gällde piercingar för jag ska bara göra 2-3 till sen är jag klar och ska börja med tattueringar istället :P och så svarade hon mig såhär :P 






Gör du det pussenussan så jag gör dig arvlös ;))

puss Mamma





Och då svarade jag henne med att det skulle hon aldrig få för sig att göra för hon tycker om mig innerst inne.Men svaret blev dock inte det jag trodde :P






Utmana inte ödet ;)Ha en underbar dag och var rädd om dig. Love ya!

Puss Mamma





Haha får en känsla av att mamma inte tycker om tattoos och piercingar :PMen jag tycker om henne ibland ändå :P

Av Frida - 28 januari 2009 14:52

Blir så trött på det här. Nu har jag fått höra en jävla massa skumma saker. Antagligen tror folk att jag är tsm med ricky igen, vilket inte är fallet. Vi är vänner och vad vi har för förhållande till varandra nu ska folk skita i. Vi är inte tsm!!!!





Fick iallafall höra en jävla story om i fredes. Haha skit kul absolut ingenting stämde, det brukar ju vara så att en liten del av bullshit stämmer men här var det liksom inte ens jätte lite. Tyckte dock bara det var kul att folk trodde att vi hade blivigt tsm direkt när han kom ut och att vi gjorde slut i fredes :S :P Haha Detta är dock inte fallet.





Sen fick jag höra att någon hade gått till ricky och sagt att nån kille skulle hem till mig i lördes när jag va hos Farris, haha ganska kul det också.






Grejen är att egentligen får man skylla sig själv att man känner så korkade människor. Men för fan det finns en gräns :P Jag skrattar dock bara åt allt det här för jag tycker att det är så sorgligt att folk inte har något annat att gå upp i än andras liv. Och att sitta och tro en massa och sen göra det till ett rykte?? Jag menar varför?? Haha





Av Frida - 28 januari 2009 09:51

Haha nu går det undan :D det tycker vi om :P

Idag är det onsdag härligt bara 2 dagar kvar att jobba. Idag ska jag in till stan och hämta ut bio billjetter till valkyria som jag ska se på fredag. =) Ska försöka träffa mini också om hon vill =)





Har beställt en massa flummiga saker från D7 nu :D tihi måste skämma bort mig själv lite :P Gick tillbaka till obs Igår. Köpte den största bh:n som HM hade. 85 C. och den sitter inte bra men bättre än den andra :)




Har haft en skum känsla nu i nårra dagar. Har svin ont i ena patten. Börjar nästan misstänka att det kanske kan vara någon fel. Men får se om några dagar om det går över. Om inte får man väll åka till nån konstig doktor som kan kolla läget.





Satt och tänkte igår. Om min framtid, och hur jag vill att den ska se ut.

Nr ett är ju lägenhet och möbler :P Vill ha ett ställe som jag kan kalla hem. Sen är jag den människan som klara mig bäst själv. Och om jag bor med andra trivs jag inte lika bra. Jag vill kunna bestämma vad som ska finnas i min kyl, när jag ska damsuga, och när jag ska diska själv.. Kunna göra vad fan jag vill utan att ständigt behöva höra av mig till folk om jag inte kommer hem direkt efter jobb. Det är saker som plågar mig lite smått varje dag. Jag har varigt självständig sen jag var 15 och sluta med drogerna. Jag har aldrig behövt någon annan. Jag har kunnat fixa saker själv. Och att flytta hem till mamma igen var ett jävla steg bakåt för min del.




Nr två efter lägenhet blir det mig själv. Jag vill ordna upp mig själv, jag vill kunna titta mig själv i speglen och vara stolt och trivas med mig själv. Min vikt är ju som jag sagt innan ett väldigt stort problem i min vardag. Men det ska jag ta itu med så fort jag får nått eget. Det är inte så lätt att gå ner i vikt när man har någon annan som fyller hemmet med en massa saker man inte ska äta.. Så det blir nr ett när jag fått lägenhet.




Nr tre blir körkortet. Ska börja spara undan pengar till det nu. Det är ingen direkt brådska med det eftersom att jag inte ens vill ha bil :P Ska ändast ha det pga jobb. Så någon gång nästa år kanske det blir av =)




Nr fyra. Jag ska börja göra saker för min egen skull. Som att jag att har lovat mig själv att jag ska till kingston när jag gått ner mina 20 kilo =) Och att jag ska iväg någonstans på min semester. Och inte bara göra saker för att andra vill det. Snälla fija ska tyna bort :P Ska bli egoist :D





Ja det är bara några få saker av allt jag satt och tänkte på igår =) Men vill inte att ni ska somna så nu ska jag jobba vidare. Kommer antagligen mer inlägg senare. Det är en sån dag idag :P

Pösshaj

Av Frida - 27 januari 2009 13:59

Igår var nästan hela min dag underbar :P Iallafall på jobb.

Dagen gick jätte snabbt och jag fick as mycket gjort. :D kändes som om dagen skulle bli perfekt. När jag slutade jobb åkte jag till obs och shoppa en massa tjejsaker.



Blev så grym förbannad på hela obs igår. Dom har typ 3 affärer som säljer bh:ar Men inte en ända affär hade en snygg bh i min stl. Får frispel, vadå är det förbjudet att ha pattar stötrre än C kupa?? Jävla puckon...



Blev grymt sur eftersom att min ända bh som sitter någerlunda bra har börjat gå isönder =(



Träffade Ricky sen, satt och snacka en stund sen blev det kallt om röven så vi gick upp till han. satt och snacka hela kvällen, sen blev klockan mycket och fija orka inte gå till tåget. Så jag stannade där inatt och nu idag så är man på jobb igen :P Idag har det gått lite segare, men det löser sig snart tror jag.



Idag ska jag ta bussen in om arlöv och hämta mina saker. Sen ska jag hem och duscha, sen tillbaka till arlöv för att handla cigg och titta på andra avenyn. Får inte lov att se det hemma för mamma hatar det :S



ska du ha värsta verklighetstrogen :p jag ska ha en tecknad :D

av Humlan





Tycker inte om färgade tattos :P Sen tror jag att om man tar en som man gör som ett porträtt typ så kommer den se as snygg ut om 10 år också :)

Av Frida - 24 januari 2009 21:00

Vaknade kl 10 imorse efter 5 timmars sömn av att telefonen ringde. gick upp och umgicks med morsan några timmar.

Tack för att du finns där för mig är jag behöver dig. Verkligen. Du har varigt underbra idag <3



Åkte till sötnos och gick ut en långrunda med honom, rensa huvudet.

Nu har jag bara suttit här med min razz och depp musik. Och hoppas på att allt ska kännas mycket bättre imon..



Evanescence- Missing



Hatar sånna här dagar. Men tror att man behöver det ibland. Dock hade ja helst sluppit det nu. Hatar att känna mig svag.



Ikväll blir det iallafall groggar, cigg, chips, massa musik och film som gäller. Sen får vi ju hoppas att det är bättre imon =)

Ovido - Quiz & Flashcards