Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Frida - 8 januari 2009 12:59

Tack för att du finns där för mig.

Tack för att du förstår.

Tack för att du står ut med mig.

Humlan what would i be without you.



Det finns många personer i mitt liv. Eller det fanns många personer i mitt liv. Just nu har jag inte kontakt med mer än några få stycken. Det är mestadels mitt fel. Jag är inte bekväm i mig själv, vilket betyder att jag ständigt går runt och tänker på hur fet jag är och hur dålig jag är på så många saker när det kommer till vänskap.



Nu kommer den äkliga sanningen.


Anledningen till att jag inte längre går ut och festa eller varför jag inte vill möta nytt folk är för att jag inte trivs med mig själv. Jag har fått så jävla svårt för att öppna mig för folk. Jag pallar liksom inte. Vilket betyder att ingen vet vem jag är längre vilket i sin tur betyder att folk slutar höra av sig för att jag är sååå jäääävla tråkig.!!! Och jag hatar mig själv för det varje dag. Min vikt styr mitt liv just nu. Jo jag har gått ner en del men det går för långsamt. Och jag har ansträngt mig som fan men så jävla lätt är det fan inte så efter ett tag ger man upp. Och då går man i sin tur och mår dåligt över det också.. Jag känner mig som en fånge i min egen kropp. Och den hemskaste delen av det är att folk inte tycker att jag är så jävla fet egentligen. Och okej jag ser ju inte ut som  andra mer överviktiga människor. Men jag känner mig som det och jag tycker att jag ser äkligt tjock ut. Ja jag har lärt mig att skoja om det. Den första som säger att jag är tjock är jag själv. Vill liksom hinna säga det först så att inte andra påpeckar det innan mig. För det klarar jag inte av..  Jag har nästan alltid trivts med min kropp. Men från att gå från att ha stl 34-36 till att ha 42 är inte så jävla kul ska jag säga. Det värsta jag vet är att handla nya kläder. Det finns serigöst inget värre. Inget som passar.



Ica är serigöst den som försöker få mig att trivas med mig själv. Varje gång vi ses så kommenterar hon någonting snyggt med min kropp och tro det eller ej så är det inte bara pattarna :P Och varje gång så lyssnar jag inte för hon ser inte vad jag ser. Och när hon då säger att jag inte är tjock då sitter man liksom och garvar. Hon blir förbannad när jag vägrar prova kläder för att jag vet om att det inte kommer passa och att det kommer se förjävligt ut, och då kommer jag gå runt och må dåligt över att jag inte fick på mig den tröjan eller dom byxorna. För jag känner min kropp. Men hon kämpar liksom på. Det är precis som om att hon ger upp hoppet :P Men hon är så sjukt underbar.. Vet inte vad jag hade gjort utan henne.. <3



Annie är den första personen på sjukt länge som jag har vågat öppna mig för =)

Känns så sjukt härligt att kunna snacka med dig vi har så mycket gemensamt så det är nästan skrämmande. Och jag trivs så sjukt bra i ditt sällskap. Du får liksom en liten del av den gammla fija att komma tillbaka. :D

Du är bara så underbar. <3



Idag ska jag träffa Tina en stund =) sen ska man ta en cigg med ica. Och sen blir det till att träffa ricky. Blir en lugn kväll hoppas jag. Imon är det fredag :D Händer ingenting vad jag vet. På lördag ska jag till lomma och mysa med Faris till på söndag. =)


Nu ska jag inventera vidare :D  Pösshaj

Ovido - Quiz & Flashcards