Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Frida - 24 januari 2009 21:00

Vaknade kl 10 imorse efter 5 timmars sömn av att telefonen ringde. gick upp och umgicks med morsan några timmar.

Tack för att du finns där för mig är jag behöver dig. Verkligen. Du har varigt underbra idag <3



Åkte till sötnos och gick ut en långrunda med honom, rensa huvudet.

Nu har jag bara suttit här med min razz och depp musik. Och hoppas på att allt ska kännas mycket bättre imon..



Evanescence- Missing



Hatar sånna här dagar. Men tror att man behöver det ibland. Dock hade ja helst sluppit det nu. Hatar att känna mig svag.



Ikväll blir det iallafall groggar, cigg, chips, massa musik och film som gäller. Sen får vi ju hoppas att det är bättre imon =)

Av Frida - 24 januari 2009 18:39

No more tears for you my friend.



And I swear youre just like a pill
Instead of makin me better,

you keep makin me ill.




Mår illa av bara tanken av allt du sa.

Mår illa av tanken på att jag nästan gick på det en fucking gång till.

Men jag gick innan du hann såra mig igen.




Orkar inte detta jävla skitet längre.

Hoppas serigöst att du sticker igen.

Du är inte redo.

Du är fortfarande det jävla svinet alla hatar.



Inse fakta. Du är inte den du tror att du är.




Jag mår bättre utan dig.

Varför kan jag då inte bli av med dig?

Det är precis som att någon har limmat fast dig i hjärnan på mig.




Sombody please  take this feeling away.


Ovido - Quiz & Flashcards