Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Frida - 19 januari 2009 13:51

Fick nyss veta hur det gick i torsdags när revisorn var här. Det är hon som kollar att alla antal stämmer på lagret och en massa annat. Och hon var hel nöjd :D Vilket betyder att jag har gjort ett asome jobb :D Jävla matte. Känner inte ens killen och han har redan gjort inflytande på mitt skrivande. Bläää.



Har varigt vaken i 8 timmar nu och har endast rökt 4 cigg :D

Who's tha man?! :D I'm Tha man :D

Ska försöka sänka mitt rökande från 15 cigg om dan till iallafall tio.

Men det ska jag nog lyckas med om jag bara röker varannan timme :D

Suck jobbigt att man röker så mycket på jobb. :P

Om jag bara ligger hemma söker jag inte alls mycket kan serigöst klara mig på 5 cigg om dan. Titta det är jobbets fel att jag röker så mycket :P haha


Ne nu ska jag fortsätta vara helt underbart duktig :D

Av Frida - 19 januari 2009 13:35

Har svin ont i 2 av mina tår. Naglen från den ena tån har legat och skavt på tå bredvid så nu har jag ett fett sår på båda tårna och det gör fett ont :(



Har fått skit mycket gjort änsålänge :D hel nöjd :D

Börjar dock bli trött nu min kropp skriker efter koffein.

Fija vill ha redbull :D

Av Frida - 19 januari 2009 10:33

Måste bara såga alla dom som sågar Slipknot :D

Det är ett band som jag alltid älskat. Och folk som inte lyssnar på min sorts musik kallar Slipknot för oväsen. Och jag har alltid försvarat dom för jag skiter i musiken Jag går på texterna :D Och slipknot gör så sjukt bra texter :D Och sen att dom är skit grymma på musik också det gör ju bara saken ännu bättre :D

Sen att andra människor inte anstränger sig och lyssnar på musiken innan dom uttalar sig det är deras misstag :D


Måste bara lägga upp den mest underbara låten dom gjort :D

Älskar texten :D



"Duality"

I push my fingers into my eyes...
It's the only thing that slowly stops the ache...
But it's made of all the things I have to take...
Jesus, it never ends, it works it's way inside...
If the pain goes on...
Aaaaaaaah!

I have screamed until my veins collapsed
I've waited as my time's elapsed
Now, all I do is live with so much hate
I've wished for this, I've bitched at that
I've left behind this little fact:
You cannot kill what you did not create
I've gotta say what I've gotta say
And then I swear I'll go away
But I can't promise you'll enjoy the noise
I guess I'll save the best for last
My future seems like one big past
You're left with me 'cause you left me no choice

I push my fingers into my eyes
It's the only thing that slowly stops the ache
If the pain goes on,
I'm not gonna make it!

Put me back together
Or separate the skin from bone
Leave me all the Pieces, then you can leave me alone
Tell me the reality is better than the dream
But I found out the hard way,
Nothing is what it seems!

I push my fingers into my eyes
It's the only thing that slowly stops the ache
But it's made of all the things I have to take
Jesus, it never ends, it works it's way inside
If the pain goes on,
I'm not gonna make it!

All I've got...all I've got is insane...
All I've got...all I've got is insane...
All I've got...all I've got is insane!
All I've got...all I've got is insane!

I push my fingers into my eyes
It's the only thing that slowly stops the ache
But it's made of all the things I have to take
Jesus, it never ends, it works it's way inside
If the pain goes on,
I'm not gonna make it!


Av Frida - 19 januari 2009 09:45

I'm alive :D Haha gick ganska bra att komma upp i morse ja förutom att den jävlen får ligga kvar i sängen :( inte rättvist.! Traskade till bussen 06:30 ganska varmt ute i morse :D Var på jobb ganska tidigt idag 10 över sju :D Var grymt taggad på att få undan så mycket som möjligt idag.

Men mitt humör förstördes totalt när datorn inte funka. Så mina planer om att jobba satan fram till frukost blev förstört. Kl åtta vaknade datorn och jag kunde äntligen börja. Tog en macka i handen och jobbar nu vidare känner mig grymt effektiv idag :S :D

Efter jobb blir det Icatime en stund. Sen ska jag nog sova :D så man kanske är lite piggare imonbitti :P


Bye :D

Ovido - Quiz & Flashcards