Alla inlägg under februari 2009

Av Frida - 27 februari 2009 07:39

Du vet om det men vill bara säga det igen, Jag finns här för dig.

Finns inget värre än att förlora någon speciellt inte under dessa omständigheterna som du gjort..



Ville bara säga Vila i frid Mormor Johansson.



Och Snäckan jag finns här med cigg och redbull om du vill snacka eller bara komma bort en stund. 

Av Frida - 27 februari 2009 07:31

Fredag :D

Woho, mycket på schemat idag =)

Vaknade kl 5 i morse tog tåget till malmö 06:20 och var på jobb 06:50 :D

Har planerat att sluta runt 4 idag =) Ska möta upp mamma & moster efter jobb, ska till pizzahut och käka sen blir det bio. The Wrestler ska vi antagligen se.

Är dock lite imot bio har jag kommit på. Varför se film i en salong med 500 människor som bara stör en, när man kan sitta hemma och se den? Morsan blev iallafall sur igår för hon ville att jag skulle följa med. Så ja då får man väll offra sig då =)



Efter bion ska man till arlöv och möta upp Annie =) Har inte riktigt bestämmt oss än men det lär väll börja hos kompis sen får man se vart det slutar :P



Är iallafall jävligt pepp på att hitta på nått.

Imon ska jag städa, tvätta och packa alla saker till på söndag. Blir kanske utgång med ican på kvällen får se hur hon mår =(

Söndag ska man upp tidigt som fan för att bli körd till Faris =) Sen blir det 2 underbara veckor i lomma :D



See ya sucker's :D


Av Frida - 24 februari 2009 09:48

Helt allvarligt, jag fattar inte varför folk går runt och tror att dom ständigt behöver någon, att man inte klara sig själv. Fattar inte hur folk tänker. Jag menar vad är vitsen med att gå runt och ständigt behöva någon?

Jävligt korkat om ni frågar mig.



Jag är helt tvärtom, jag inbillar mig själv att jag inte behöver nån eftersom att jag egentligen inte gör det. Men samtidigt så är skillnaden på mig och sånt folk att jag vill inte ha någon. Jag vill vara själv och jag vill inte vara beroende av någon annan.



Tyvärr har jag haft en känsla nu ett tag. Det är en person jag vill ha, en person jag vill vara med, och jag är smått beroende av den här personen. Detta är sjukt i min värld..



Fattar inte hur det har blivigt såhär. Man gör liksom ett snesteg sen är det kört. Och det är så inte likt mig :S Har aldrig hänt förr liksom så varför nu??



Mänskligheten är sjuk. Äldre män säger till mig att jag aldrig kommer att klara mig igenom livet utan en man. Jag menar WHAT????

Hur jävla sjuk är världen om det serigöst är folk som går runt och tror att en kvinna inte kan klara sig utan en man??



Jag säger inte att det är såhär men jag tror iallafall är det är helt tvärtom i vissa fall. Många jag känner både äldre och yngra män hade aldrig klarat sig utan en kvinna. Jag menar vissa av dom är ju helt invalida. Kan inte laga mat, vet inte hur man tvättar eller städar. Och dom blir liksom en mammaspojke. Sorgligt om jag får säga det själv..



Det kvinnor vill ha är en man som  inte ständigt behöver henne, som klarar sig själv några dagar utan att dom får panik. En man som hjälper till hemma om man bor ihop eller som städar upp efter sig om man är hemma hos varandra, som respekterer henne och behandlar henne likvärdigt. Och naturligtvis måste han vara attraktiv. Allt det där med att man går på insidan är BULLSHIT!!! Och jag är exakt lika dan själv. Denna person min hjärna har blivigt besatt av är helt perfekt i mina ögon. Men när jag tänker efter så fattar jag inte varför? Egentligen har denna personen 1000 brister precis som jag, Men sånt ser man inte när man är fast.. Detta stör mig så sjukt mycket och det som är värre är att folk inte har fattat detta utan går istället runt och bölar om det vilket gör personen patetisk!!! 

Av Frida - 23 februari 2009 12:40

Denna veckan blir det antagligen väldigt mycket att jobba över. Har sjukt mycket att göra. och en massa som ska man ska gå igenom eftersom att narkomanen ska ha semester i 2 veckor :D fett nice :D

Idag ska jag städa och tvätta.



Tisdag ska jag träffa ica en stund, sen ska jag antagligen se andra avenyn med ricky.



Onsdag får man lön. så då ska det betalas räkningar.



Torsdag ska jag bara försöka ta det lungt.



Fredag ska jag försöka festa till det lite antingen blir det någon filmkväll med nån eller ska jag ta med mig humlan in till stan om hon nu har tid :P.



Lördag ska jag packa.



Söndag ska jag till lomma och sen bo där till den 16:e



Vill bara att denna veckan ska gå fort som fan. Orkar inte stressa mer nu.




Av Frida - 23 februari 2009 12:32

Lite kort om helgen då.


I fredes jobba man som ett as, åkte hem och försökte planera för kvällen.

Skulle till Ica men det blev för mycket strul och var grymt trött så sket i det. Somnade en stund och sen hörde marko av sig. Ville inte ställa in med honom igen så hoppa in i duschen och å¨kte till arlöv. tog en cigg med tjockis sen gick vi ner till bowlingen blev sjuk chockad av att alla som skulle till ica var där nere. Var sjukt trött så gick hem till ricky och sov.



Lördag chilla man till klockan blev tre. träffade ica en stund sen gick man till obs och handla middag. Eller ja plånboken var tom så det fick bli varma mackor. Sen blev det film på kvällen.



Igår var det värsta slappedagen. Ladda upp för jobb typ :P så hände inte så mycket.

Av Frida - 20 februari 2009 08:06

Idag fyller humlan år :D Grattis Grattis :D

Idag blir det fest hos Jim&Andy för Ica, ska nog bli trevligt, går bara dit för hennes skull annars skulle jag nog helst ligga hemma idag är sjukt sliten. Men vad gör man inte för sina offer? :P




Igår kom mitt offer på besök på jobb. fick dras med henne i en timme känndes dock bara som 5 min eftersom att jag var så sjukt stressad. Men jag försökte vara lite social ändå :P Ska döda henne föresten, jätte kul jag märkte inte ens att hon hade satt en lapp på röven på mig, bevisar nog hur jävla sjukt borta jag är just nu, finns bara en sak i huvudet och det är att jobba satan och bli klar, blir jag dock aldrig för när man väl är klar med ett evighets projekt så kommer det ett nytt. Iallafall så kommenterade ju morsan det när jag kom hem och frågade varför jag hade en etikett på röven. Man tar av den och läser texten "Hängande last". Historien bokom den texten började när hon hittade en varnings-skylt nere i vekstaden där det stod just hängande last på och tyckte det var jätte kul att hänga den vid min röv. Antagligen var det brist på annat att gör :P Iallafall så kan jag ju meddela att jag gått runt med en etikett med den texten på, från lunch till jag kom hem från jobb :D So keep one eye open bitch ;)




Nu sitter hon nog och asgarvar som fan om hon nu läster detta idag, ja jag kan ju bara säga att eftersom att jag var så sjukt trött när jag kom hem så gjorde jag det samma. Och en jäävla massa jag ska döda henne. Sen efter morsan hade skrattat färdigt/gråtigt färdigt så började jag laga mat. Det blev wannabe korvstroganof ala Fija fast med mycket paprika och annat gått. :D. Decka vid nio..





Försov mig i morse konstigt nog :S Så nu måste jag jobba som fan så jag bli klar snart :D See ya :D

Av Frida - 19 februari 2009 08:30

Fan är helt slut. Har jobba som en jävla idiot denna veckan. Jobbade nästan 11 timmar igår. Men va fan har ju inget bättre för mig så då kan man ju lika bra tjäna pengar :P



Påtal om pengar så är det kris nu. Har inte ett öre, och har bara 18 cigg kvar. Har smått panki. Jag skulle egentligen få pengar på fredag men antagligen skiter det sig vilket inte är bra eftersom att jag hade räknat med dom pengarna. Så nu har jag ingen aning om hur jag ska göra och hur jag ska klara mig till onsdag när lönen kommer. Smått panik som sagt.




Igår va det äntligen grey's igen :D äntligen något vettigt på tv :D




Idag ska jag bara ta det lungt. In om arlöv och försöka fixa cigg på nått sätt. Imon ska jag nog bara vara hemma. Inte bestämmt mig än.

Finns ju faktiskt 3 alternativ. Antingen så hänger man med humlan till jim och andy vilket jag tvivlar på att jag kommer göra just nu.  Inte direkt min sorts av folk som kommer vara där :P Ja kanske verkar som om jag är en jävla bitch för att jag inte tänker vara med henne på hennes 19 årsdag bara för att det är skumt folk som ska dit, Men jag har nog ärligt inte varigt med henne påhennes födelsedag jag vet inte hur många år i rad nu. Så tror inte att hon tycker det är så illa om jag inte är med liksom. :P Sen kommer jag antagligen inte vara på värsta humöret heller. känner redan nu hur jävla cptrött jag är. och har 10 ton mer arbete som ska vara klart imon så det blir nog till att jobba över idag och imon också. Andra valet är att ligga hemma och chilla med mammi. =)

Och tredje är att gå ner och krita på bowlingen big time.




Nu måste jag bli klar här så jag kan börja med allt det andra =(.

Av Frida - 16 februari 2009 14:30

Måndag igen. Idag har det varigt ganska chill på jobb. Jävligt mycket att göra men det har varigt lugnt ändå =)




Helgen var väll sådär. Satt hemma hela helgen. så det blev massa film, 6 liter vatten, 3 redbull, 1 grogg och ostbågar både på fre-lör. Hann även med att färga håret, det blev JÄTTE rött :P Söndag gick jag upp tidigt och gjorde frukost till mamma tyckte hon förtjänade det eftersom att hon stått ut med mig och mitt dåliga humör hela helgen, Sen stack jag till obs och handla cigg och redbull. Träffade ricky utanför så stack hem till honom och slappade restan av dagen.




Idag ska jag träffa Humlan efter jobb. Hon skrev nyss att hon och livingthedreamGudny kanske kommer till mitt jobb sen :S:P

Får se hur det blir med det. Har ju som sagt mycket att göra. vilket betyder att jag inte hinner skriva mer nu :D Pösshaj

Ovido - Quiz & Flashcards