Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Frida - 4 februari 2009 11:55

Idag är jag riktigt pigg, har dock sjukt ont i buken/magen. Sluta ta min piller i söndes tänkte se om min kropp ville funka som normalt :P Har inte hänt någonting än, men får hoppas att det kommer innan söndag =) Annars är det nog inget bra tecken :P





Idag ska jag till blåblå på förhör. Suck lide drygt.


Sen ska jag till bagdad och handla cigg och träffa Lillebror.


Sen blir det hem till hjärup och hoppas på att kärringen lagat mat :D





Imon blir det typ inte så mycket att göra. Ska betala min sista räkning efter jobb, Sen ska jag nog bara chilla hemma. Fredag ska jag hem till Sötnöt (farris) och vara med honom till på lördagskväll. Annie kommer antagligen också :D Filmkväll till max men god mat och fett med popcorn :P


Ingen aning om vad jag ska göra på lördag men tycker jag får hitta på nått :P Så kom med förslag :P





Nu ska jag på lunch Bye.

Ovido - Quiz & Flashcards