Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

I Just Wonder.

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med.

Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+.

Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre.

Just på grund av deras ständiga bevis på omognad.

Jag kallas antagligen tråkig och har helt plötsligt blivit konstig. Whats up with that?




Jag har ett jobb? Vet ni vad det är? Börjar starkt tvivla på att folk vet det.

Jag har inte tid, råd, ork eller intresse av att sitta och supa eller "hitta på saker" mitt i veckan. Sorry! Jag pallar en middag, en fika kanske, sitta och chilla hemma och snacka skit. Mer än så pallar jag inte efter en arbetsdag på ett minimum 10 till 11 timmar.! Efter jobb är det gymmet i ca 2 timmar och sen ska man handla och fixa med lägenheten. Testa det och se om ni pallar sitta och supa, umgås och vara social hela veckan och sen "festa" och hitta på saker på helgen..

Och om ni pallar det så verkligen från mitt hjärta grattis =).




Men jag gör inte det. Och om ni då vill kalla mig "konstig", tråkig mm. Gör ni så.

Bevisar ju bara ännu en gång hur mogna ni är som seriöst fortfarande snackar skit om folk bakom ryggen på dom.

Nu är det ju faktiskt såhär att jag kunde inte bry mig mindre om vad alla människor tycker om mig. Jag har ett liv det kanske inte är mycket men jag har tyvärr inte så mycket fritid till att sitta och diskutera eller ens tycka saker om andra!

Men om ni nu har åsikter om mig så har jag en mobil jag kan nås på den dygnet runt och snälla ring om det nu finns någon som har så mycket intresse och åsikter om mig. Skulle vara kul att höra det från dom personerna som antagligen tycker detta istället för av folk man träffar ute på gatan som säger att det går en massa snack om en!





Och alla ni som klagar på att jag inte hör av mig längre.

Jag har fullt upp hela veckorna det första jag tänker på är inte att höra av mig till alla folk jag känner. Sorry men har inte direkt så mycket tid över till mina så kallade vänner?

Men om ni nu ska klaga på mig så snälla hör för fan av er själv!! Annars så kan ni väll bara göra mig en jävla tjänst och håll käften, väx upp och skaffa er ett liv..





Och ja jag har en jävligt dålig dag. Är så jävla trött på allt folk och allt jävla skit snack för ni vet ju för fan inte ett jävla skit om mig eller mitt liv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 2 januari 2010 13:59

Då var äntligen allt över =) Julen hos mamma vad mysig. Kvällen hos farmor var väll inte lika lyckad men det var ju inget förvånande :P         Nyår vad skit kul :P Skulle egentligen vara hemma men stack hem till bror isället. Hade ...

Ovido - Quiz & Flashcards