Direktlänk till inlägg 1 december 2009

I belive that i was right again ;)

Av Frida - 1 december 2009 10:46

Måndag och idag är det den 1 december.

Suck vad tiden går fort. Känns precis som om någon har snabbspolat fram hela året.

Har ju knappt hunnit med någonting tycker jag.

Men stunderna man kommer ihåg mest är väll ändå ganska bra :P

Så som:





Vinter/våren i bowlingen

Papa Roach med humlan

Sommaren i lomma

Lägenheten

Alla tacokvällar me humlan

Kvällarna me Annie

Gymmet

Ja och mycket mer :P





Men nu är det  snart nytt år och mycket som ska göras :P

Ska försöka bli klar med lägenheten.

Börja med körkortet

Sluta stressa

Fylla 20 och åka iväg någonstans :D







Usch ja mycket att längta till :P





Igår var det fullt upp på jobb.

Blev en aning depp när man insåg att man bara hade 900 kr på kontot.

Sen iväg och träna.

Hittade äntligen min film igår.

Så gissa vad som händer idag?

Filmkväll :D:D:D

Ska dock till farmor idag och äta och sen hämta mina nya nycklar också :P








Nej måste ju bara säga att jag börjar komma över dig lite smått nu.

Känner bara att jag verkligen inte orkar med alla känslor längre :P

Och det känns ganska bra.

Än sålänge iallafall =)





 

 

Nej nu kommer snart min favoritkund på besök

Bye suckers :D





 

Just 12 more day


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards