Alla inlägg under november 2008

Av Frida - 27 november 2008 11:02

Jag ser dig må såhär dåligt varje gång vi träffas.

Och fan vad det tar på mitt psyke. Orkar inte se dig såhär =(

Vill inte se dig såhär. Du har en jävligt stor plats inom mig.

Och det ända jag vill är att allt ska bli bra igen. Som förr fast utan alla problem vi hade då =). Vill bara hjälpa dig upp.

Hjälpa dig till att bli stabil och inte behöva fejka ett leende längre.

Jag vill få dig att må bra. Och jag hoppas verkligen att det kan bli så snart.

Du har så jävla mycket goda egenskaper. Ja du är ju en jävla bitch imellan åt. Men jag kan hantera det :P Haha Du är så jävla smart (ibland) så jag känner mig så jävla korkad. Sen om det är en bra sak ja det kan diskuteras :P Sen är du jäääääävligt envis. Och det är också skit bra. du kommer långt med det. Det jag skulle säga var att du förtjänar inte idioter i ditt liv. Folk som inte fattar dig eller som inte uppskattar dig, Du vet vad jag snackar om. Vi har gått igenom så jääävla mycket tillsammans, vi har hatat varandra sjukt många gånger och haft bråka som vi inte ens ska prata om. Men i slutändan så är det alltid dig jag har kvar skit samma vad det är man har gått igenom så finns alltid du där. Och det är jag jävligt tacksam över. Att jag iallafall har dig. Du är den ända som känner mig, den ända som fattar mig. INGEN annan gör det som du gör.

Jag skriver detta fjolliga jävla kärleksbrevet till dig för att du ska förstå att du alltid har mig. Fuck the rest. Ska inte nämna några namn men du vet vilka jag syftar på. Och om man nu ska spekulera om framtiden så hoppas jag verkligen att den blir som vi har börjat planera den =)

Haha kan se oss om 10 år, om miljoner av bråk, om flera tusen dåliga och bra fyllekvällar, och dar :P

Och mycket annat skoj. Då kan jag se oss sitta där med våra ungar springandes, med en redbull och cigg till hands och killar som kommer och går. Och se tillbaka över allt vi gått igenom tillsammans.

Jag älskar dig Snäckan.



Hoppas att du läser detta idag och att du kanske mår iallafall lite bättre =)

Av Frida - 24 november 2008 15:23

Jaha då har man skaffat sig en blogg då :S

Haha det trodde man aldrig. Men va fan man måste ju va lika mobbad som alla andra :P Sitter på jobb nu och är sjuk uttråkad.

Hoppas att det går snabbt idag så det kan bli tisdag. Lön :D

Det blir mycket man ska hinna med denna veckan.

Ska träffa Ica imon och ge henne pengar. köpa limpor, fixa månadskort mm

Onsdag har jag inget planerat än så då får man väll städa eller nått annat kul. Torsdag ska man bjuda Farmor på middag :D

Fredag ska Ica på dejt med min bror jag är enbart med för att underhålla dom med pengar :P sen ska antagligen vi på nån "fest"

Lördag ska man hem till dennis och terra honom.

Och söndag ska jag fan bara sova hela dan. Och fan ta den som väcker mig.


Måste bara påpeka hur extremt jävla mycket jag hatar skånetrafiken och gamla människor. Idag tex mitt tåg kom 8 minuter försenat. Vilket betyder  att istället för att komma 06:54 kom det 07:02. och det i sin tur betyder att jag missar 2 bussar inne i stan. Snacka om ireterrande. Det är nästa så jämt. både med bussar och tåg. Och något som är ännu värre är ju fan stadsbussarna i malmö.

Det finns ju fan inget värre. Dom ska liksom prega in 50 pers i en buss som rymmer 25 och inte nog med det så låter dom ju fan bara utlänska köra och dom i sin tur KAN FÖR FAN INTE KÖRA. Och nu till dom heliga gamla skrumpa människorna. Det finns serigöst inget värre med att åka buss än när bussen är full men du har en sittplats och naturligtvis så hoppar det på ett gäng gamla människor. oftast kärringar. Och dom frågar liksom inte ens. Utan dom står liksom och glor på en till man flyttar sig. Och jag som alltid har musik i öronen jag märker ju väldigt sällan att dom står och glor på mig. Och när man väl märker det då är dom skit sura. Jag menar va fan jag jobbar 9 timmar om dagen. Jag sliter ut min kropp totalt jag har problem med ryggen och jag vete fan vad. Och vad fan gör dom???? Dom ligger hemma hela dagarna och kanske har dom svaga leder men dom kan väll för fan stå upp på bussen för det eller iallafall vänta till en plats blir ledig! om dom ska ut i stan för fan gör det när arbetarna är på jobb och inte när dom slutar!!!

Suck. Aja nu har jag fått det ur mig :D

Nej ni får ha det förjävligt nu ska jag ner och röka med chefen :)

Pösshaj

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards