Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Yeeeeeii

Av Frida - 16 november 2009 20:00

Just nu är livet i full speed exakt hela tiden.

1 vecka går otroligt fort.

Hinner för fan inte med :P

Men kan inte säga annat än att jag älskar det =)

Fullt upp på jobb nu och det är härligt börjar gå upp nu.

Hoppas bara att det fortsätter så =)

Annars är det bara gymmet som gäller nu. I love it :D

4 dagar i veckan och minst 2 timmar.

Det ger inte mycket tid över till annat dock.

Har inte träffat humlan på hur länge som helst nu =( Saknar henne.

Har dock inte träffat nån alls tycker jag. Dö trist.

Men det kommer väll när man börjar få mer balans på allt.

Denna veckan är det helt smockat me grejer.

Idag har man tränat nu blir det mat sen DH och ett bad efter det =)

Imon ska man tvätta och städa.

Onsdag är det gymmet igen och sen hem och se greys.

Torsdag kommer mamma på middag och sen blir det filmkväll med henne =)

Fredag. Träna, kanske träffa annie om hon har tid.

Lördag kanske man har tur att humlan är ledig för att hitta på nått.

Sen är det söndag igen och då blir det träna, storkok och film :D

Tycker ändå det är ganska kul nu när man har fullt upp även om man blir ganska trött och stressad ibland.












.

.












Vet inte vilket håll jag ska gå.

Jag vill liksom åt 2 håll samtidigt dö jobbigt.

Båda vägar är underbara på sitt eget sätt.

Men sen tvivlar jag och vill stanna kvar i mitten och gå rakt fram.

Väldigt förvirrande.













Stop being so wonderful!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards