Alla inlägg den 1 november 2009

Av Frida - 1 november 2009 12:32

Veckan som varit har det inte hänt så mycket.

Jobbat ca 55 timmar denna veckan.

Så helgen har det ju inte direkt hänt något.

Fredag blev det lite drickande och allvarligt snack om jordens undergång :P haha

Har fortfarande ont i magen efter allt skrattande.

Lördag sov jag bort hela dan. Och fy fan vad det var skönt!!!

Blev slappdag gjorde inte ett skit :)

Idag därimot så ska jag både städa, diska och hinna bli klar till kl 5. :P önska mig lycka till liksom.

Ska iväg till lund ikväll och se This is it med mamma =)

Sen imon är det ny vecka igen.

Mycket som ska göras nästa vecka.

Måste iväg och shoppa skor. någon som vill med?

Sen onsdag börjar man träna.

Antagligen torsdag också.

Sen fredag blir det Fija&Annie.

Lördag ska jag antagligen ha farris så då blir det nog att åka ut i skrylle eller nått med honom.

Sen är det fan söndag igen haha :P




Nu ska jag städa vidare ;)










Varje jävla gång så faller jag.

Orkar inte falla längre ner för dig nu.



Ovido - Quiz & Flashcards