Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Trött på allt.

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk.

Vad är det svåra med att vara ärlig?

Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga.

Men antagligen så är jag en på miljonen.

Vilket känns ganska bra ändå. Men som ändå får en att tänka till.





Igår skulle det bara bli en chillkväll hemma med krille och pillan.

Slutade med att vi var 8 pers här hemma.

Sjukt jobbigt eftersom att vissa människor bara inte fattar ordet NEJ!

Men fuck it liksom tänker jag. Pallar liksom inte när folk ska bli fucking griniga.

Slutade med att jag satt och söp skallen av mig.

Ingen aning om varför ganska jobbigt faktiskt.

Anyhow så gick idioterna ganska tidigt. Antar att dom fatta att jag inte ville ha dom här eftersom att jag bara var social mot 1 människa och sket i resten.

Men jag hade kul iallafall and that's all that mathers =D





Fille är seriöst en helt underbar dude =D

Har sagt det innan också men fan har bara så jävla kul med den grabben.

Räddade lätt kvällen igår =D





Har funderat på detta ganska länge nu.

Min 20 års fest. Sitter och funderar på om man ska uninvite some people

Känner liksom inte för att ha människor här som inte är här min skull.

Egoistiskt? Jepp all the way babe.

Känns ju ganska kul att vissa människor har svarat kanske men dom har inget att göra den dagen. Varför in i helvete inte bara säga: Fija jag vill inte komma. Eller: Fija jag vill helst inte komma men om jag inte hittar nått roligare att göra så kommer jag gärna.

VA ÄRLIG FÖR FAN!!!

Som om att jag bryr mig om eller varför ni kommer liksom?

Det ända jag bryr mig om är dom männirkorna dom skiter i den gratis alkoholen vilket kanske ligger på 5 - 6 pers och sen dom som jag seriöst vet om kommer bara för min skull och för att ha en trevlig kväll.

Alla andra idioter som jag bara bjöd för att jag har kul med dom, det känns inte lika kul att bjuda dom längre..

Nej tror jag måste tänka igenom detta en gång till. =)






Annan kul grej är hur folk utnyttjar att jag är så snäll =P

För antagligen har jag en tendens till att vara det ibland.

Som igår bara som exempel.

Folk har blivit så vana vid att jag alltid bjuder och att det är okej att göra vad dom vill hemma hos mig.

Sen var in i helvete folk har fått för sig det ifrån är ju en helt annan sak.

Själv har jag en jävla respekt för folk som vågar vara ärlig och generösa för antagligen så är det inte speciellt smart att vara det eftersom att folk bara tar det förgivet tillslut..

Kanske dax att börja få folk till att börja bjuda tillbaka?

Haha vilket skämt det är, känner fan ingen som har råd med det haha.






Aja nu ska jag ändra min inbjudnings lista.

Och ni som får besked om att ni inte är välkommna jag hoppas verkligen att ni tänker efter och fattar varför.




Och ni som jag faktiskt tycker om vi ses den 2:e =D





Annars så går väll livet ganska bra just nu.

Har sjukt ycket på jobb vilket jag trivs ganska bra med trots att det är sjukt jobbigt.

Ska ha lönesamtal nu nästa vecka. Håll tummarna =D

Har blivit medlem i facket så om jag inte får den lönen jag vill ha så skulle dom hjälpa mig =D För antagligen så ligger jag 4000 kr under det jag ska tjäna.







Aja nu blir det frukost =D

Sen ska man börja städa och sen blir det myskväll =D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Av Frida - 2 januari 2010 13:59

Då var äntligen allt över =) Julen hos mamma vad mysig. Kvällen hos farmor var väll inte lika lyckad men det var ju inget förvånande :P         Nyår vad skit kul :P Skulle egentligen vara hemma men stack hem till bror isället. Hade ...

Ovido - Quiz & Flashcards