Alla inlägg under december 2009

Av Frida - 23 december 2009 18:03

Fy fan är helt slut.

Tog semester idag för att hinna med allt.

Vilket inte är så smart eftersom att jag förlorar pengar som jag verkligen inte har råd med att förlora.

Orkar inte med mitt liv längre haha får fan ingen tid över till nått annat än jobb, träna och ta hand om räkningar, lägenheten mm.

Nu ska man börja plugga till körkortet också och börja köra nästa år vilket jag absolut inte har råd eller tid med.

Men har inte mycket till val eftersom att man antagligen inte har kvar jobbet om jag inte fixar körkort nu nästa år.

Har verkligen försökt att få mitt blodtryck att sjuka men det verkar inte gå så bra har aldrig kännt mig mer stressad än vad jag gör nu.

Pengarna räcker aldrig till vilket får mig att fundera över om jag ska skaffa mig ett extra jobb på kvällar och helger. Men hur fan ska jag palla med det är sen frågan.

Jag har för fan inget liv längre.

Vet inte när jag träffade humlan sist eller någon annan heller för den delen. Har inte råd att unna mig nått kul överhuvudtaget vilket bara är så sjukt deprimerande.





Imon är det julafton och det kommer vara fullt upp hela dan.

Först ska man till mamma och hjälpa henne sen kommer familjen.

Efter det ska man ta bussen till arlöv igen för att fira med farmor och dom andra. Sen förhoppningsvis hem ganska tidigt för att sen decka i soffan som vanligt.

Woho vilken jul :P

Sen får man försöka att vila upp sig så mycket som det går innan man ska börja jobba igen.

Pengarna är redan slut vilket suger. Hoppas man får pengar i julklapp haha

Och erica om du läser detta bli inte rädd dina pengar är på ditt konto på måndag.







Nej nu ska jag färga håret sen blir det massa film om jag hinner med det innan jag somnar :P

Bye suckers







Why can't you just be by my side?

Av Frida - 1 december 2009 10:46

Måndag och idag är det den 1 december.

Suck vad tiden går fort. Känns precis som om någon har snabbspolat fram hela året.

Har ju knappt hunnit med någonting tycker jag.

Men stunderna man kommer ihåg mest är väll ändå ganska bra :P

Så som:





Vinter/våren i bowlingen

Papa Roach med humlan

Sommaren i lomma

Lägenheten

Alla tacokvällar me humlan

Kvällarna me Annie

Gymmet

Ja och mycket mer :P





Men nu är det  snart nytt år och mycket som ska göras :P

Ska försöka bli klar med lägenheten.

Börja med körkortet

Sluta stressa

Fylla 20 och åka iväg någonstans :D







Usch ja mycket att längta till :P





Igår var det fullt upp på jobb.

Blev en aning depp när man insåg att man bara hade 900 kr på kontot.

Sen iväg och träna.

Hittade äntligen min film igår.

Så gissa vad som händer idag?

Filmkväll :D:D:D

Ska dock till farmor idag och äta och sen hämta mina nya nycklar också :P








Nej måste ju bara säga att jag börjar komma över dig lite smått nu.

Känner bara att jag verkligen inte orkar med alla känslor längre :P

Och det känns ganska bra.

Än sålänge iallafall =)





 

 

Nej nu kommer snart min favoritkund på besök

Bye suckers :D





 

Just 12 more day


Ovido - Quiz & Flashcards