Alla inlägg den 6 november 2009

...

Av Frida - 6 november 2009 11:33

Trött på folk!

Jag har begränsad tid ledigt när jag kan träffa mina vänner.

Jag är en sån som planerar.

På tisdagen så har jag hela min vecka planerad.

Och mycket ofta nästan hela veckan därpå också.

Vilket betyder att jag hatar när folk ställer in med mig.

Just pga att dom oftast gör det samma dag!

Till och med några timmar innan man ska ses.

Och det är seriöst det värsta jag vet!

Men sen orkar jag inte bli sur heller utan skiter i det och sitter där ensam och är förbannad istället :P







Det värsta är när sånt händer på helgen.

För det är då jag vill göra nått eftersom att hela veckan så har jag fullt upp med jobb och annat tråkigt skit.

Jag vill ha kul på helgen så enkelt är det.

Och tillbaka till detta då.

När någon ställer in samma dag eller några timmar innan.

Hur lätt är det att göra nya planer då?????

Nästan hopplöst!





Blir så trött.






Och ingen behöver ta det här personligt!

Har bara en jävligt dålig dag idag!







Nej blir en kväll hemma då som vanligt. JIPPIE!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards