Alla inlägg den 8 november 2009

Av Frida - 8 november 2009 13:05

Fan vad jag hatar den jävla människan!

Skulle träna idag så fort Göran kommer och hämtar Farris.

Men kommer han tidigt som han lova?

Nej han är fortfarande i fucking klippan och tänker inte köra hem på några timmar till.

Mjo men sjyst. Inte för att jag klagar på att ha farris utan mest irreterad över att han inte har någon som helst respekt för mina planer idag.

Så ingen träning idag. Dock blir det middag med humlan idag :D

Har typ inte träffats på 100 år känns de som.

Idag ska jag dock göra nått nytt tror jag. =)

Ingen taco idag haha

Så vi får se vad dom har för kul kött på netto :P

Nu blir det soffan en stund har nyss varit ute en riktigt lång runda.

Byebye

Av Frida - 8 november 2009 00:24

Idag har vi varit jätte dukitga =)

Vaknade imorse med fet ångest över att du inte var här.

Och direkt hör du av dig och gör saken värre ;)

Sen blev det soffan en stund var riktigt seg.

Sen kom Farris och vi åkte till skrylle med mor =)

Riktigt kul haha.

Har sån fet träningsvärk, så jag gick ju som en spräckt hora haha och inte nog med det så ville Farris både jogga och springa haha.

Blev en dryg mil =)

Sen åkte vi hem och så blev det soffan igen. glodde på en film och bara mös.

Sen blev det en runda till med farmor mycket trevligt =)

Nu sitter jag och funderar.

Har nyss varit ute i en timme med Farris.

Måste rensa huvudet på skit :P








Längtar till imon.

Träna igen. Riktigt bra terapi haha.

Dock så ska Farris till lomma igen imon =(

Hatar när han ska härifrån.

Sitter serigöst och bölar varje gång Göran här hämtat honom.

Haha så jävla patetisk man är.

But what can I say he's my baby.








Ska även träffa den rökfria människan imon.

Haha får se hur kul det blir :p

Känns ju en aning drygt att inte kunna röka när hon är här.

Men men blir säkert bra ;)








Hatar by the way när folk kommenterar hur jag var förr.

"Du var så perfekt, öppen, rolig, snygg blablabla.

Men menar inte att du inte är det nu också men..."

I mean what's up with that??

Håll käften istället för fan.

Jag vet att jag var perfekt, snygg som fan och kunde få exakt vad jag ville ha.

Dock tycker jag bara att det är jävligt trist att ingen uppskattar att jag har växt upp.

So what om jag är fet och förlorat mitt utseende. Vad har ni med det att göra?

Bara för att jag vad fjortis och knullade er så betyder det inte att jag skulle få för mig att göra det igen.

Så ni behöver ju inte direkt gå runt och tänka på hur jag var förr bara för att jag var så jävla bra då.

Det vet väll för fan jag med. :P

Tycker bara det är sorgligt att ni vill att jag ska vara den personen igen.

Ni behöver inte säga nått. JAG VET!

But that is not going to happen.

Jag trivs 10 ggr mer med mig själv idag än vad jag gjorde då.

För jag är så jävla mycket bättre idag än vad jag var då.

Förutom kanske utseendet då. Men det jobbar vi på ;)









Nej nu ska jag sova.!

Ovido - Quiz & Flashcards