Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Frida - 13 februari 2009 09:42

Det är så inte min dag idag. Försov mig 10 min i morse så fick i sjuk stress göra mig i ordning. Halvspringer till tåget och står där och väntar och väntar. Klockan blir 58 och sen blir den 05 och då beslutar sig skånetrafiken för att meddela att tåget är instället. 10 fucking minuter efter tåget skulle ha kommit??? Jävla puckon. Fick iallafall kuta hem igen så jag kunde åka med mamma till centralen. Var på centralen 07:40 och ser att bussen skulle komma 44 skit bra tänkte jag. Kom bussen 44? NEJ naturligtvis inte. Den kom 58 och eftersom att det var 11 minusgrader imorse och jag inte hade hunnit tina sen jag stod och vänta på tåget så var det ingen direkt behaglig väntan när man stod där i 18 fucking min och vänta på en fucking buss.




Och när då bussen kommer så är det 100 pers som ska på bussen samtidigt. Inga sittplatser över för Fija inte. Så man står där ihopa tryckt i ett hörn och ber om nåd att det ska gå fort som fan nu. Men ne. Trafiken var caos och jag stod i det jävla hörnet i 20 minuter. Sen ut i kylan igen kändes som om min näsa och mina ben skulle hoppa av så kallt det var.



Nu är klckan snart 11 och jag börjar få igång cirkulationen igen =) Har fått i mig min redbull och 3 cigg nu =) Så nu får man bara hoppas på  att resten av dan kommer att bli bättre =)

Ovido - Quiz & Flashcards