Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Frida - 9 februari 2009 15:33

Jag blir så frustrerad på dig ibland.

Fattar inte hur du tänker. Du kommer och säger en sak till mig men du gör en annan. Och jag som verkligen ville hjälpa dig en sista gång. Men sorry vet inte om jag kan det nu. Tycker det är fel. Och att du får skylla dig själv om det händer igen eftersom att du är så korkad och går tillbaka till det skitet igen. Men det är ditt val, Fine. Men jag tänker inte komma dit där och sitta där och försvara dig sålänge du inte vet bättre än att hålla dig borta. Varför lägger du inte ner hela grejen om du ändå tänker fortsätta vara med skiten? Hade blivigt 10 ggr lättare för alla då eller hur?




Om det jag fått höra inte är sant är det en annan grej men varför skulle dom ljuga? Känns inte lönt liksom det är ingen stor grej, förutom när det kommer till det faktum att jag är inblandad. Om detta är sant kommer jag berätta det för "pip pip" nästa gång dom frågar mig om det. Och det är serigöst för ditt eget bästa jag gör det om det kommer till den punkten.




Det har varigt jävligt svårt för mig att hantera allt vi har gått igenom nu. Jag kommer inte kunna förlåta dig för det, men du betyder fortfarande en del för mig så det är därför jag bryr mig. Det är därför jag alltid har ställt upp för dig.. Men om du inte vet ditt eget bästa efter allt du gått igenom, så är du fan mer korkad än vad jag trodde..

Av Frida - 9 februari 2009 15:20

Äntligen är det dax för farmors fiskgratäng. It's to die for :P

Humlan ska me också. =)

Blir säkert trevligt. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra efter det :P Men det kommer väll :P



Tror jag börjar bli förkyld =( Inte bja orkar inte vara sjuk hela tiden, för det känns allvarligt som om jag är sjuk HELA tiden.



Magen börjar antligen bli bättre men får fortfarande sina ryck när jag bara vill gråta av all smärta. Men får hoppas att det också går över snart.




Ovido - Quiz & Flashcards