Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Frida - 5 februari 2009 11:45

Helt serigöst? Fattar ingenting, vad är det med mig. Jag tycker att allt går så fort idag och så tittar man på klockan så det som känns som 2 timmar är bara 20 minuter :S Tror serigöst att någonting är fel på mig :S



4 timmar och 40 min typ till jag slutar..

Fan vad deprimerande.

Shit sen är det bara torsdag också :O Aaaahhhhh jobba en dag till? Jag kommer så inte överleva om det ska fortsätta att gå såhär långsamt :(

Av Frida - 5 februari 2009 10:41

Fan har fått skit mycket gjort och ändå har jag jobbat i slowmo. Har ju naturligtvis fått skoskav på BÅDA hälarna så kan ju fan knappt gå =( Och sen magen har blivigt värre liknar en handikappad människa som har fel på kroppen :P



Iallafall så kollade jag nyss på klockan och trodde serigöst att klockan var snart 12 eller nått. Men ikke då fan bara tjugo i elva =( Jävla sneköp.

Vill bara att dagen ska gå fort =( Blääää det är syndomfijadagen idag :P



Mohaha nu ska jag kasta en penna i huvudet på Stoffe för han är gay :P

Av Frida - 5 februari 2009 10:33

Har svin ont i magen idag igen, nästan värre än igår =(

Blää




Igår träffade jag Humlan efter förhöret =) Fett längensen man träffa henne.

Satt och frös röven av oss och snacka en massa :P Trevligt som vanligt =) Tycker om våra timmar på den obekväma nästan alltid blöta bänken :D




Idag ska jag försöka genomlida dagen :) Ska ringa annie sen och planera lite för imon =) Sen ska jag till banken efter jobb och betala min sista räkning denna månaden :D Efter det ska jag kanske till arlöv och träffa mini om hon har tid =) Sen ska jag kanske ta en cigg med Ricky innan jag ska tillbaka till hjärup och äta mat och se på du är vad du äter :P



Woho you suck :P

Ovido - Quiz & Flashcards