Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Frida - 11 februari 2009 14:48

Onsdag idag bara 2 dagar kvar att jobba sen är det äntligen helg igen.

Har nu bara 300 kr kvar på kontot och det ska gå till cigg så jag klarar mig i 2 veckor tills lönen kommer. Önska mig lycka till liksom :P




Känns allvarligt som om man inte har några vänner kvar :S hel skum känsla.

Inte en jävel hör av sig och jag hör bara av mig till dom som jag pallar bry mig om. Men inte ens dom hör av sig om inte jag gör det. Sjukt tråkigt.




Är det de nya modet nu? Att ha den inställningen att inte palla höra av sig till folk? Och sen sitta och klaga över att det aldrig är nån som hör av sig? Hur jävla idiotiskt är inte det?



Jag är sån att jag tycker ändå att dom flesta jag "umgås" med har så jävla mycket dom gör om dagarna att jag tycker faktiskt att dom kan höra av sig till mig när dom har tid att ses överhuvudtaget, för helt serigöst alla som är vän med mig borde veta att jag gör inte ett skit om dagarna efter jobb. Så jag tycker iallafall att det är bättre att alla upptagna människor hör av sig till mig när dom har tid. Men tyvärr är det ju ingen som gör det, utan istället så går alla runt och bölar över att vi aldrig ses och sen kommer den välkända frasen:

"Vi får ta och ses någon dag"
Och då svara alltid jag ja klart vi kan hör av dig när du har tid.



Men hör dom av sig?

Nej naturligtvis inte. Det är bara ett sätt att  visa att man inte glömt bort någon, men att man egentligen inte har tid och att man vill att den andra ska höra av sig..



Och jag är så sjukt trött på det. Jag sitter gärna hemma vecka ut och vecka in det gör mig inget tycker bara det är tråkigt att verkligen ingen tar sig tid att höra av sig och fråga om man ska hitta på nått kul till helgen eller bara träffas en stund efter jobb och snacka eller ta en fika eller nått. Men det får man väll stå ut med nu att det är så det är.  =)

Ovido - Quiz & Flashcards