Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Frida - 7 januari 2009 08:07

Var med Annie i måndags =) hade jätte trevligt =) Vi åkte till coop och fikade senare åkte vi in till byn och käka middag =) Haha jävla alkisar. Sen blev det ut i kylan och frysa röven av oss med Krille. Träffade även Tjockis & Marko :) Sen blev det för kallt för att vara ute så då åkte vi in till stan för att gå hem till hennes syster. Haha satt uppe till 4 och bara snacka :P TrevligtTrevligt :P Sen blev det att nanna kudden. Vaknade vid 11 igår och gjorde oss iordning för att åka tillbaka till arlöv. Fick fel stl IGEN på byxorna :S Förvirrade människor ;P. Kom till obs mötte Krille och Ricky, stod och flabba med dom ett tag sen övergav Annie mig :P Pojkarna följde mig till tåget. När jag kom hem var det duschen direkt. Sen blev det Fiskgratäng och film :D Fett nice :P Sen kom kossamu hem och då var friden över. Gick in på rummet och bara chilla. Gick och la mig vid tio men vaknade igen och kunde inte somna om :S Så har sammalagt sovigt i 4 timmar inatt. Börjar bli riktigt jobbigt med detta jävla sömnproblemet jag har.



Nu sitter man iallafall på jobb. Inventera idag igen. Sen ska man kanske till arlöv senare om man orkar. Får lite pengar idag :D så ska fan äta kines mat :P Funderar ärligt på att åka till lomma nu när jag tänker efter. Godare mat där. Arlövs kineserna har tappat stinget tror jag :P Kanske skulle träffa Ricky också. Men får se hur det blir med det =)


Nu ska jag Rööööka :D Pösspöss

Ovido - Quiz & Flashcards