Alla inlägg den 9 januari 2009

77

Av Frida - 9 januari 2009 15:47

Jag kommer att dö när jag är 77. Illa :P


http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html



Nu orkar jag så inte inventera mer. jag är helt jävla slut i huvudet..

Dock bara 40 min kvar till jag slutar men jag orkar inte gör ett skit mer. Som tur är så kör narkomanen mig hem idag. Sen blir det duschen och middag sen antagligen träffa annie :D fortfarande inga direkta planer för ikväll så hör av er om ni har något kul förslag som är billigt. typ gratis :D

Byee

Av Frida - 9 januari 2009 13:31

Fija vill sova. Fija är jätte trött. Det är synd om Fija :P


Har sån jävla ångest =( exakt 2 veckor kvar till lön. Och hur mycket pengar har Fija? Jo exakt 300 kr att leva för. Önska mig lycka till liksom.

Fan vad jag hatar att inte ha pengar. längtar till i februari då kommer jag att ha mer pengar att leva för och mer ordning på min ekonomi :) Ska avsluta mitt abonomang nu snart. Så nu måste fija antagligen byta nr. Suck har haft samma nr i fan flera år, detta kommer bli jobbigt :P


Men jag kommer att informera när detta sker :P



Har fortfarande inte kommit på någonting att göra och Annie svarar mig inte :( Har iallafall beslutat att jag ska kolla film me ricky ikväll/natt. Har sjukt tråkigt på jobb detta är andledningen till att det blir fler inlägg idag. Måste pausa lite med inventeringen imellanåt. Annars blir man ju helt dum i huvudet :P Men nu har jag kommit halvvägs :D så nu är det bara pneumatiken kvar och ja det lär väll ta 2 veckor till :D Fan vad jag hatar mitt jobb ibland :P



Humlan aka stickan :D hahaha Sorry gumman men det blir ditt nya namn nu :P Fattar inte hur du lyckas ibland. Men jag tycker om de Haha. Tycker synd om den killen som vi ha kul med dig haha.



Woho nu ska jag fortsätta. Bye suckers :D

Av Frida - 9 januari 2009 08:41

Idag är jag såå jätte super äkligt trött vill bara hem och sova.

Ska antagligen träffa Annie idag :D Får se om vi hittar någonting att göra haha. Sen kanske jag ska sova hos ricky inatt igen fick inte ur mig så mycket vettigt igår. Så får se om jag kan snacka ikväll eller imon istället. Känner att jag behöver det. Känns så jobbigt just nu. Han är liksom tillbaka. Känns skumt.



Jag har ändrats mycket sen han åkte. Jag har blivigt gladare och mer självständig. vilket jag trivs sjukt bra med.


Tyckte inte om den människan jag var när jag var med honom. Jag var hemsk. Men sen berodde det ju också på alla hans problem han hade då. Han verkar må så bra nu och det är liksom som om den riktiga ricky är tillbaka nu.  Känns skönt men jag är ändå rädd. Jag vill inte att det ska bli som förr.



Idag vill jag festafesta och festa :P är bara på sånt humör :P

Blir väll så när man har suttit hemma för länge.  Vi får se hur kvällen blir =)



Nu är det frulle som gäller :D

Av Frida - 9 januari 2009 07:42

Igår åkte jag då till arlöv efter en jobbig dag på jobb :P

Handla fiskgratäng <3 på obset, Sen gick jag hem till ricky för att dumpa av grejerna. Sen slängde man sig i soffan för att hinna tina innan man skulle ut i minusgraderna och stormen igen.



Då skickar mini sms och så går man och möter henne och när det bara är 15 minuter kvar till jag skulle möta Ica ja då säger martina att hon inte hittar mobilen. Haha blev lite kris där ett tag. Men sen hörde jag med mini och hon hade ju en. Så nu är inte ica mer handikappad än vanligt längre :D



Flumma lite i byn med tjejerna. Sen blev det kallt och fija hade enkronor i fickan. Så vi stack in på team och spela för att få upp värmen. 10 kr var och vi båda fick ut 100 kr på mindre än 5 min. :D



Sen gick vi vidare till jouren handlade cigg & redbull :D

Satte oss ner och snacka en stund till och sen gick vi hemmåt.

Upp till ricky och äter. Snacka lite och tog det lungt.



Somnade inte fråns 02:30 och sen upp och hoppa kl 06:00 i morse. Inte bja. Är sjukt trött höll på att somna på bussen.

Och när man kommer hit står min kära kund jigge och väntar. Kl är 07:10 när jag kommer till jobb vem fan hatar mig så mycket att dom kommer så tidigt vi har fan inte ens öppnat...

Nu har han fått sina saker och lämnat mig :D

Nu ska jag ner och dricka mycketmycket kaffe.


Ovido - Quiz & Flashcards