Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Frida - 23 januari 2009 13:37

http://bombus.files.wordpress.com/2008/03/bumblebee.jpg


Kunde inte ladda upp bilden här. så ni får gå in och kolla på länken :D

Det är så jag vill att tatton ska se ut. fast utan blomman tror jag. :D ska nog ha den så det ser ut som att den kryper upp längs nacken :)

Av Frida - 23 januari 2009 13:15

Nu är det bestämt, jag har hittat en studio som jag tycker verkar vara bra. Fija är väldigt kräsen så jag går inte till vem som helst :P men nu har jag bestämt mig :D  


http://www.illuminateart.se/




Kommentera gärna om du varigt hos dom.

Måste man bara ta sig i kragen och pallra sig dit också :D Ska nog göra 2 samtidigt blir lika bra. Men får se hur priserna är. Har iallafall planerat att det blir i februari =)

Ska ha en humla någonstans. Tror det blir i nacken Men har inte bestämt mig än.. Sen ska jag antagligen ha en orkidé kvist på vaden också. Allt i black/gray naturligtvis.

Av Frida - 23 januari 2009 13:13

Humlan har fått jobb :D

Grattis humlis :P





Av Frida - 23 januari 2009 11:27

Walla Habibi.

Nu har jag inte rökt sen kl 08:45 fan vad jag är dutti.

Försöker ju gå ner från 12 cigg på jobb till bara 6. och ja det går väll ganska bra förutom när jag får damp på någon kund då blir det en eller två fler. Kom ju på det att jag röker alldeles för mycket på jobb. Men nu är det slut på det och jag är jätte duktig :D




Haha är uppe i 20-25 besökare om dagen haha serigöst så intressant är jag inte :P och ja det kanske inte är mycket. Men för att läsa den smörjan jag skriver här inne så kan jag tycka det.



Men ja det är väll alltid kul att folk tycker ens liv är så intressant :P

Usch ne nu måste jag ner och röka innan jag spricker :P



Har en tråkig dag på jobb idag så det blir nog fler inlägg under dan. :D see ya


Av Frida - 23 januari 2009 09:28

Bli så jävla cptrött på dom.

Idag tog jag bussen så jag skulle vara på jobb 10 över sju, och när kom jag till jobb?? 07:40 alltså 30 min försening med bussen idag. Okej att det snöade men förhelvete!!!!




 


Sen är det liksom såhär att jag tänker inte gå upp ännu tidigare än vad jag redan gör. Jag får redan för lite sömn, och om dom nu inte ens kan skriva ut hur pass mycket förseningar det bli hur fan ska man då förklara det på jobb?? Att bussen bara råkar vara cp och bli försenad varje jävla dag?

Låter ju skit bra. Dock bevisade jag det idag att jag ljuger inte, det är verkligen såhär illa med bussarna.




 


Jag fattar verkligen inte hur skånetrafiken tänker när dom anställer busschafförer. Jag menar man sätter inte en 50 årig utlänning som inte kan svenska och framförallt inte kan köra ett fordon över huvudtaget i en stadsbuss i malmö. Men jo det gör skånetrafiken. och inte bara 1 utan 95% av alla busschafförer idag är utlänska, inget illa om utlängingar men dom som kör bussarna är fan idioter. Lär er svenska innan ni sätter er i en buss där ni måste kommunicera med flera hundra människor om dagen. SOM PRATAR SVENSKA!!!!





 

Nej jag fattar det inte. Blir så sjukt förbannad varje jävla gång jag ska åka buss. Det är alltid något som stör mig. Antingen så förstår inte chaffören vart jag ska, eller så tror dom inte på att man är liten nog att åka på barn, eller så kan dom inte köra vilket gör att dom trycker på bromsen hela tiden vilket gör att det känns som om bussen juckar mot bilen framför och det är inte behagligt i 30 min det ska jag lova.. Eller bara klassikern att dom aldrig kommer i tid. Jo okej 130 brukar komma i tid i malmö, men dock inte i arlöv eller hjärup. 172:an är väll okej, Men dessa jävla stadsbussarna gör mig galen. Vilket blir VARJE FUCKING DAG!! Och eftersom att jag åker buss minst 4 ggr om dagen så börjar jag serigöst tänka på självmord utav bara tanken på att hoppa på en buss.



 



Jag serigöst hatar dom. Finns inget värre.

Av Frida - 23 januari 2009 08:41

Äntligen fredag :D:D:D

Ja och som alla säkert redan vet, eftersom att alla som läster min blogg läser även Humlans blogg. Iallafall så klarade tyvärr inte humlan av att låta ciggen vara. Men hoppas verkligen att hon gör ett nytt försökt. Dock inte idag eftersom att jag planerde att sitta i rökrummet med henne innan hon slutar på riktigt :P




Anyhow så är jag sten lycklig idag :D ingen aning om varför men det känns bara jävligt bra idag. Ja förutom att jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Ingen som vill med mig till bowlingen. Förutom Ica men hon ska festa med sin klass sen på breze och ditt vill ikke jag :D Så antingen blir det bara en grogg och kolla läget sen hem till ricky och kolla på adam sandler :D eller så hittar jag någon retarded jävel som vill hänga med mig ut :P :D

Vi får se hur de blir =) pösshaj

Ovido - Quiz & Flashcards