Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Frida - 12 januari 2009 12:09

Har precis blivigt på bättre humör nu :D

Fick en typ av utskällning av görans kund för ett tag sen. blev sjukt sur. Han klagade liksom på mig för saker som göran har gjort fel. Men sen ringde göran och skällde ut honom så nu mår jag bättre igen. Slösade dock 3 cigg på den stunden jag var irreterad :(.

Blev inget kedjerökande med ica idag =(.

Tycker synd om dig stickan :P

Så nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Kom gärna med förslag :P



Nu ska jag vidare till mitt underbara arbete :'(

Av Frida - 12 januari 2009 09:41

Himlen är rosa och det är säkert 10 minusgrader ute. Usch säger jag bara.

Idag vaknade jag kl 5 tittade på klockan och sa nej. Så jag ställde om alarmet och somna om. vaknade 20 över 6 och började göra mig iordning och gick till tha bussen. Sitter på jobb nu är sjukt mätt :S hel skumt eftersom jag inte ättit mer än 1 macka. Har hinkat i mig 5 koppar kaffe eftersom att redbullen är slut och det är pengarna också :(.



Måste serigöst skaffa fram pengar. har 100 kr och jag behöver pengar till cigg och busskort så jag klara mig i 2 vekor. ILLA!!!



Idag blir det kedjerökning med ican antagligen. Sen ska jag hem till ricky och hämta mina saker sen får vi se om jag orkar åka hem till klimateriekärringen i hjärup. Vill inte =(

Imon slutar jag kl 12 :D ska på ett möte 13:15 i arlöv. Får se om det hjälper. Hoppas verkligen det orkar inte att ha det såhär längre.

Nu ska Fija börja inventera igen =(

Bye suckers.

Av Frida - 12 januari 2009 08:47

Våra tider är inte slut än det vill jag lova dig snäckan. Har bara behövt några dagar nu och snacka ut med han. Men nu är det ny vecka and I'm all your's :D Nu börjar Razzen bli dammig så tror vi måste dricka den innan den blir gammal :O Haha så håll en dag i helgen öppen för Fijatime :D

Ska antagligen träffa dig senare om du har tid. Men ville bara skriva att våra stunder ej är över bara för att han är tillbaka! Jag kommer inte att bli som jag blev innan det jag jag lovat mig själv och även förklarat för honom nu =) Så du behöver inte oroa dig :D Du går först Stickan :D <3

Av Frida - 12 januari 2009 08:26

I helgen har jag bara tagit det lungt. Fredag blev film och sova tidigt. Lördag kom göran och hämtade mig  runt 11 och körde mig till sötnos. Var ute världens fede runda. Sen vill han inte ut mer. Senare blev det kinesmat och mer film med Ricky. Vaknar på söndag och ligger bara och chillar till göran kommer och kör oss hem. Fattar inte var alla timmarna denna helgen tog vägen det kändes inte ens att man var ledig. =(




Söndag var pain, jag låg och tog det lungt hemma. Började sedan göra mig iordning för jag skulle till bagdad. När det är 40 min till jag ska gå så kommer mamma hem. Jag har precis kommit ur duschen och som alla brudar vet så tar det ett tag från att man kommer  ur duschen till det att man är helt färdig. Men antagligen är detta inget min mamma vet någoting om. Så hon börjar och hacka på mig som fan bara för att hon var på dåligt humör. Sen kommer hon och säger att jag ska hjälpa henne med att laga mat. Jag skulle inte äta så jag föreslog att hon tog någonting annat att äta eftersom att hon inte orkade laga mat. Men nej det skulle hon ju inte. Så helt plötsligt var det mitt fel att hon var trött och på dåligt humör för jag hjälper aldrig till? Hmm.




Jag och min mor är väldigt olika, vilket gör det väldigt jobbigt för mig att bo med henne. Hon är liksom en wannabe perfektionist eller hur fan det stavas. Men det gäller bara ibland för när jag inte är hemma så städar hon inte så på det sättet. Och sen så ska allt göras direkt inte 5 minuter senare för då blir jag utkastad. Jag fattar mig inte på henne hon försöker verkligen göra allt för att vi ska bli ovänner. Och jag är tvärtom jag försöker göra allt för att inte bråka med henne. För jag pallar serigöst inte mer nu.




Sen den här grejen med att hon snackar så mycket skit så hon tror sig själv. Det pallar jag inte heller. Hon tror att hon vet ALLT, vilket hon inte gör när det kommer till vissa saker. Vilket leder till att jag inte ger mig för jag vet om att jag har rätt och hon har fel men det kan hon inte acceptera. Och då är det jag som är dum i huvudet?




Iallafall så började vi ju bråka som fan om detta faktum då att jag inte hade tid att hjälpa henne med maten. Och då börjar hon liksom med personliga angrepp, fattar inte varför hon gör så när hon vet om att jag tar åt mig på dom punkterna. Hon är serigöst en ond människa. Och det är fan inte kul.

Hon är falsk.




Iallafall så åkte jag till bagdad och mötte Ricky på obs. Sen blev det hem till han och äta och nanna kudden.

Ovido - Quiz & Flashcards