Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Mamma

Av Frida - 30 januari 2009 10:20

Haha hade en väldigt kul konversation med mamma idag via mejl :PHon skickade ett mejl fullt med bilder på tattos & piercings gone bad. :POch med texten att "man inte ska klaga på sina barn" om man jämför med hur personerna på bilderna såg ut, så hade hon skickat det till alla sina polare och även till mig. Men med en liten text till där det stog att hon hade en liten rätt till att klaga tyckte hon :P

Och då skrev jag att hon inte hade det och att jag är söt så man lägger inte märke till mina piercingar på samma sätt :P

Och sen skrev jag att hon kunde vara lugn när det gällde piercingar för jag ska bara göra 2-3 till sen är jag klar och ska börja med tattueringar istället :P och så svarade hon mig såhär :P 






Gör du det pussenussan så jag gör dig arvlös ;))

puss Mamma





Och då svarade jag henne med att det skulle hon aldrig få för sig att göra för hon tycker om mig innerst inne.Men svaret blev dock inte det jag trodde :P






Utmana inte ödet ;)Ha en underbar dag och var rädd om dig. Love ya!

Puss Mamma





Haha får en känsla av att mamma inte tycker om tattoos och piercingar :PMen jag tycker om henne ibland ändå :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards