Alla inlägg under januari 2009

Av Frida - 5 januari 2009 09:34

Ett tag sen sist, har inte alls kännt för att skriva. Har mått skumt den senaste tiden. Varigt hemma för mycket antagligen. Har serigöst bara legat hemma nu när jag har varigt ledig, inte gjort ett skit. Dö deprimerande men samtidigt kanske jag behövde det. Morsan har dock inte uppskattat det, vilket är konstigt eftersom att hon alltid klagar på att jag aldrig är hemma, skum kvinna det där. Idag ska jag iallafall ut ska fika med annie efter jobb idag och kanske träffa sanera en stund också, byta byxorna jag köpte. Hade dock helst velat slippa arlöv idag men sånt är livet. Färgade håret igår, blev väll helt okej :P typ körsbärsbrunt :)

Men de e töfft :P 

Sov knappt alls inatt skit irreterande, därav den hemska bilden, så pigg är jag idag. Hemskt!!!



Idag kommer han hem vet inte riktigt hur jag känner om det, Hade nog hellre sett att han stannade där ett tag till. Vet inte om jag är redo för detta. Känner mig inte stark nog, har legat hemma och mått dåligt över detta nu så länge men vet inte riktigt varför. Antagligen är det för att jag är rädd för att bli sårad igen. Nu har jag precis blivigt stark sen han åkte. Och det kommer bara att bli förstört nu när han kommer hem igen. Orkar inte det en gång till...

Ovido - Quiz & Flashcards