Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Onsdag??

Av Frida - 28 januari 2009 09:51

Haha nu går det undan :D det tycker vi om :P

Idag är det onsdag härligt bara 2 dagar kvar att jobba. Idag ska jag in till stan och hämta ut bio billjetter till valkyria som jag ska se på fredag. =) Ska försöka träffa mini också om hon vill =)





Har beställt en massa flummiga saker från D7 nu :D tihi måste skämma bort mig själv lite :P Gick tillbaka till obs Igår. Köpte den största bh:n som HM hade. 85 C. och den sitter inte bra men bättre än den andra :)




Har haft en skum känsla nu i nårra dagar. Har svin ont i ena patten. Börjar nästan misstänka att det kanske kan vara någon fel. Men får se om några dagar om det går över. Om inte får man väll åka till nån konstig doktor som kan kolla läget.





Satt och tänkte igår. Om min framtid, och hur jag vill att den ska se ut.

Nr ett är ju lägenhet och möbler :P Vill ha ett ställe som jag kan kalla hem. Sen är jag den människan som klara mig bäst själv. Och om jag bor med andra trivs jag inte lika bra. Jag vill kunna bestämma vad som ska finnas i min kyl, när jag ska damsuga, och när jag ska diska själv.. Kunna göra vad fan jag vill utan att ständigt behöva höra av mig till folk om jag inte kommer hem direkt efter jobb. Det är saker som plågar mig lite smått varje dag. Jag har varigt självständig sen jag var 15 och sluta med drogerna. Jag har aldrig behövt någon annan. Jag har kunnat fixa saker själv. Och att flytta hem till mamma igen var ett jävla steg bakåt för min del.




Nr två efter lägenhet blir det mig själv. Jag vill ordna upp mig själv, jag vill kunna titta mig själv i speglen och vara stolt och trivas med mig själv. Min vikt är ju som jag sagt innan ett väldigt stort problem i min vardag. Men det ska jag ta itu med så fort jag får nått eget. Det är inte så lätt att gå ner i vikt när man har någon annan som fyller hemmet med en massa saker man inte ska äta.. Så det blir nr ett när jag fått lägenhet.




Nr tre blir körkortet. Ska börja spara undan pengar till det nu. Det är ingen direkt brådska med det eftersom att jag inte ens vill ha bil :P Ska ändast ha det pga jobb. Så någon gång nästa år kanske det blir av =)




Nr fyra. Jag ska börja göra saker för min egen skull. Som att jag att har lovat mig själv att jag ska till kingston när jag gått ner mina 20 kilo =) Och att jag ska iväg någonstans på min semester. Och inte bara göra saker för att andra vill det. Snälla fija ska tyna bort :P Ska bli egoist :D





Ja det är bara några få saker av allt jag satt och tänkte på igår =) Men vill inte att ni ska somna så nu ska jag jobba vidare. Kommer antagligen mer inlägg senare. Det är en sån dag idag :P

Pösshaj

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards