Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Fuck

Av Frida - 27 januari 2009 13:59

Igår var nästan hela min dag underbar :P Iallafall på jobb.

Dagen gick jätte snabbt och jag fick as mycket gjort. :D kändes som om dagen skulle bli perfekt. När jag slutade jobb åkte jag till obs och shoppa en massa tjejsaker.



Blev så grym förbannad på hela obs igår. Dom har typ 3 affärer som säljer bh:ar Men inte en ända affär hade en snygg bh i min stl. Får frispel, vadå är det förbjudet att ha pattar stötrre än C kupa?? Jävla puckon...



Blev grymt sur eftersom att min ända bh som sitter någerlunda bra har börjat gå isönder =(



Träffade Ricky sen, satt och snacka en stund sen blev det kallt om röven så vi gick upp till han. satt och snacka hela kvällen, sen blev klockan mycket och fija orka inte gå till tåget. Så jag stannade där inatt och nu idag så är man på jobb igen :P Idag har det gått lite segare, men det löser sig snart tror jag.



Idag ska jag ta bussen in om arlöv och hämta mina saker. Sen ska jag hem och duscha, sen tillbaka till arlöv för att handla cigg och titta på andra avenyn. Får inte lov att se det hemma för mamma hatar det :S



ska du ha värsta verklighetstrogen :p jag ska ha en tecknad :D

av Humlan





Tycker inte om färgade tattos :P Sen tror jag att om man tar en som man gör som ett porträtt typ så kommer den se as snygg ut om 10 år också :)

 
 
Ingen bild

humla

27 januari 2009 15:26

jag ska nog också ha svart å grå. men funderar på att ha den på foten med å då ska de va färg :D bara en liten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards