Alla inlägg den 30 september 2009

Av Frida - 30 september 2009 07:34

Haha inte bara jag som är förvirrad idag :P

Jag var helt säker på att det var torsdag idag.

Man kommer till jobb och är sjukt sliten och så säger dom: Ja men imon är det fredag så det är ju bara 1 dag kvar till helgen.

Haha jätte kul när man kommer in och kollar i kalendern och det är onsdag idag :P

Jobbade till 19:00 igår. Sen körde Mariann mig hem =)

Hon är serigöst superwomen :P

Hon kan fan allt haha. hon fixa min lampa i hallen, handfatet i badrummet och brunnen till badkaret :P haha






Idag slutar man 18:30 =) ska och handla efter jobb sen blir det middag och greys som äntligen börjar igen :D

Imon kommer mamma på middag =) trevligt trevligt.

Och sen är det äntligen helg :P haha

Men nu ska jag jobba vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards