Alla inlägg den 29 september 2009

Av Frida - 29 september 2009 13:26

Är redan rätt sliten och det är fan bara tisdag.

Förlåt till alla som fått ta del av mitt härliga humör =)

Jobbade dock bara till 18:00 igår men var fan inte hemma fråns halv 8.

Idag slutar man 18:30. är hemma runt 8.

Imon slutar man 19:00 och är hemma runt 20:00 =)

Alltså är jag inte riktigt mig själv just nu.

Känns liksom lagom kul att vakna gå och jobba, komma hem äta, röka gå och lägga sig.

Sen samma sak igen. Näää inget för mig Men va fan ska man göra?

Torsdag slutar jag dock som vanligt igen =) men då kommer mamma på middag.

Sen fredag blir det humlekväll :P

Lördag kommer familjen L.

Söndag ska man till vellinge och fira kusinen som fyller 20 idag.

Så finns inte direkt tid över till något annat denna veckan än att försöka sova och vila dom få timmarna som blir över :D





Aja nu ska jag ringa parker och idiotförklara dom igen :D

Bye suckers



Ovido - Quiz & Flashcards