Alla inlägg den 16 september 2009

Av Frida - 16 september 2009 15:30

Hellu suckers :P

Idag har jag varit jätte duktig :P

Har hunnit med sjukt mycket på jobb och nu är jag jätte smutsig och vill bara hem och duscha.

Men nej det kan man ju inte.

Ska hem och hämta pengar sen bär det av till netto för att handla mat för sista gången innan lön :P

Sitter och mobbar humlan just nu för hennes extremt gay inlägg om mig :P

Hon är för söt ibland.

Tänkte muta henne med mat och kedjerökning :P

Vilket alltid funkar och det fick nyss bekräftat via sms haha ;)

Måste typ städa lite idag tror jag.

Hittade en springande dammråtta i sovrummet :O

Och disken ja den ska vi inte snacka om haha :P

Blir antagligen taco idag igen.

Har sjukt mycket taco grejer hemma :P

Ne nu ska jag röka sen låsa och gå hem för jag har faaaan varit duktig idag haha :P







Jag vill jag vill jag vill!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards