Alla inlägg den 14 september 2009

Av Frida - 14 september 2009 08:30

Äntligen måndag.

Ja det är så det känns idag. Ville serigöst till jobb idag.

Orkar inte med att sitta hemma och vara rastlös längre haha :P

Har kommit på det att jag är serigöst skit kass på att ta det lungt.

För även när jag sitter hemma och chillar så kan jag inte slappna av :S

Skum grej egentligen när man tänker efter :P

I helgen så har man inte gjort mycket alls.

Fredag blev filmkväll.

Lördag var det mys med humlan blev dock sjukt trötta så det blev inget DD.

Söndag lunch med humlan och småstäda lite.

Och idag så är den hemska helgen över :D

Idag ska man hämta lite saker hos jane.

Ska försöka träffa farmor denna veckan också.

Helgen lär bli ganska lugn denna också.

Men nästa vecka då jävlar är det fullt upp igen :D







Det är så mycket jag vill skriva, Så mycket jag vill säga till dig.

Men jag väljer att skita i det och bara säga: Vad var det jag sa!

Ovido - Quiz & Flashcards