Alla inlägg den 18 september 2009

Av Frida - 18 september 2009 09:56

Haha gulligt :P

Rubriken tycker jag var ganska kul :P

Ja det kan man undra haha.

Vad skulle göran göra utan mig här på jobb? :P

Ganska kul när folk fattar hur mycket det är jag egentligen gör här.

Och speciellt när det kommer från lillskiten här på jobb :P

Ja jag syftar ju inte på mig själv utan på stoffe som har en förmåga att tro att han är störst, bäst och vackrats haha.

Alltid ett pain in the as.

Men kan vara ganska snäll när han känner för det.

Men det är det man älskar med att jobba här :P

Alla driver med alla.

Vissa är ju mer utsatta än andra men sånt är livet haha :P

Ne fy fan trivs här riktigt bra egentligen :P

Fattar inte varför man klagar ibland. haha






Igår blev skit.

Hade gryMt mycket på jobb igår vilket slutade med huvudvärk och ingen ork i kroppen.

Fick ställa in med farmor och när jag väl kom hem så orkade jag inte göra ett skit.

Så nu får man göra allt idag istället vilket inte alls känns lockande.

Ska iväg och handla efter jobb sen ska man antagligen träffa Annie sen blir det en lugn kväll hemma.

Och suck vad jag är trött på det.

Vill verkligen ut. Orkar inte sitta hemma längre.

Saknar bowligen.







Aja nu ska jag jobba vidare så jag blir klar nån gång och slipper jobba över idag igen.

Ovido - Quiz & Flashcards