Alla inlägg den 28 september 2009

Av Frida - 28 september 2009 11:36

Denna helgen har varit helt okej.

Fredag  gick man och "shoppa" me kicki. Sen bar det av hem till mig med Annie =)

Satt och flumma ett tag. Färga håret sen kom Krille & Pillan.

Tog några groggar och käka lite sen stack vi till DD.

Blev inte så länge man stanna där pga massa fulla människor som vi inte orkade med :P

Så vi stack in till stan istället.

Tyvärr så blev det ju till breeze.

Men skoj hade vi ändå :P

Träffade några kul människor.

Var där tills dom stängde sen bar det av hemmåt.

Inte direkt som planerat men ändå :P

Vaknar på lördag efter 3 timmars sömn av att man mår riktigt kass.

Jag och vodka är inte alls kompisar.

Så ligger och är patetisk i soffan med annie tills hon övergav mig. :P

Sen låg jag fan bara och latade mig resten av dan.

Tvättade lite och sen kom annie igen på kvällen.

Men orkade fan inte gå någonstans så det blev en lugn kväll med film istället :P





Söndag var det samma sak tog det bara lungt.

Humlan kom på kvällen så det blev kinesmat och massa prat =)

Idag ska man hem och sortera en massa papper och ner och handla.

Men nu ska jag jobba vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards