Alla inlägg den 22 september 2009

Av Frida - 22 september 2009 11:03

Igår var ganska soft ändå.

Slutade kl 3. Mötte upp humlan och gick till trianglen.

Tog en cigg me Kicki.

Och sen började mission lura Fija på pengar.

Kommer till hallbergs guld för att få ut min ring.

Dom idioterna vill ha 3200 kr.

Dom påstår nu att ringen har gått upp i värde och att jag ska betala mellanskillnaden på vad ringen kostade när den köptes och vad den kostar idag. Plus självrisken.

Och det här får man reda på efter att ringen har blivit lagad.

Dålig info och service?? Ja det kan man lungt säga.

Så nu säger dom att om jag inte betalar den summan så får jag inte ut ringen alls.

Kan dom göra så?

Nej inte enligt alla jag har pratat med.

Så imon ska mamma med mig och ta reda på va fan dom håller på med.

Blir så jävla trött på folk som håller på och försöker lura kunder.







Efter det åkte jag och humlan hem till mig.

Det blev taco mackor mums :D

Och 1 timme med svärande åt Anna anka.

Som nu har varit känd i 1 vecko och redan lykats med att reta upp halva sverige med sina extremt korkade kommentarer och historier =)







Idag får man kanske en inneboende för en vecka =)

Humlan ska hyra min soffa. trevligt trevligt.






Idag ryrker dom sista pengarna.

Kan det inte vara fredag imon?






Aja nu ska man jobba vidare så man får åka hem någon gång =)

Ovido - Quiz & Flashcards