Alla inlägg den 1 september 2009

Av Frida - 1 september 2009 14:15

Tjello :P

Nu är det dax att skriva lite igen ;)

Har hänt en del sen sist.

Har flyttat till arlöv nu. Och trivs ganska bra i min lilla lägehet =)

Fullt upp så gott som varje dag =)

Härligthärligt =)

Träffar ju humlan mer nu vilket uppskattas har saknat henne nästan. Lite. kanske :P haha





Jobb går väll som det går haha.

Mycket att göra hela tiden vilket är ganska kul vissa dagar och andra inte fullt så uppskattat :P





Har blivit lite halvt känslomässigtstörd i ett offer :P Men schh den vet inget haha.





Vi tycker inte om tvättstugan som av någon störd anledning är stängd på söndagar.

Grannarnas hundar vill vi strypa och ungarna nere på gården vill vi avliva. Men utöver det så stortrivs jag :D





Pengarna smiter och Fija är redan pank. Någon som vill bidra som fadder?





Idag ska jag till mia och kolla på gardiner antagligen så måste man ha det haha.





Imon ska vi tvätta eftersom att man inte kunde göra det i söndes!!!!





Lördag ska man bjuda Mamma på middag =)

Saknar henne. Inte Bja.





Skånetrafiken är dumma som vanligt och ska höja priser igen. UPPSKATTAS INTE FÖR FEM ÅR ERA JÄVLA SOPHÖGAR!!!!!





Spriten och jag har nästan tappat kontakten vilket plånboken uppskattar :D






Men mina west gör den snabbt deprimerad igen. VEM FAN TAR BORT EN CIGG FRÅN ETT 20ST PACKET? FATTA MOBBAT MED 19ST!!!!!!







Annars mår jag skit bra tycker jag :D

Nu ska jag jobba vidare hade jag tänkt.

Byebye take care now.

Ovido - Quiz & Flashcards