Alla inlägg den 11 september 2009

Av Frida - 11 september 2009 07:50

Måste ju bara säga att jag älskar min mamma så jävla mycket.

Nu ska vi äntligen börja träna tillsammans på riktigt. My way Tungan ute

Gjorde det på hennes sätt sist och det gick väll inte så bra.

Powerwalk och frukost. Inget för mej Tungan ute

Mitt sätt kommer bli 10 ggr roligare och ge resultat fortare iallafall vad jag tror Tungan ute

Ska köpa cykel nu så fort pengarna kommer in.

Byebye bussen och hej cykel till jobb Glad

Sen blir det träning i limhamn 3 ggr i veckan gratis inom mammas jobb Tungan ute

Är verkligen jätte taggad över detta.

Det är liksom dax att starta om nu.

Nytt liv helt enkelt Glad

Och jag har faktiskt en känsla av att det kommer bli hela jävla awesome Skrattande


Ovido - Quiz & Flashcards