Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Helgen.

Av Frida - 29 december 2008 10:56

I fredes kom jag då hem till morsan igen. Jobbigt att lämna Faris men ska antagligen ha hand om honom igen på nyår :) Blev soffan direkt när man kom hem :D Lördag var jag riktigt taggad på att hitta på något eftersom att man hade varigt en riktig soffpotatis i 4 dagar. Morfar fyllde 70 :D så vi åkte och firade honom hos moster :D trevligt att träffa henne igen och ja morfar också för den delen :D Hade familjetime till klocken blev tio då körde jag och mamma hem. Alla dissade mig och ingen orkade hitta på någonting. Blev sjukt deprimerad så det blev soffan igen när man kom hem =( Blev sjukt sur när ica kommer klockan tolv och säger att hon ska ut. Just sjyst när jag nästan låg i koma. Gick och la mig istället. Söndag blev samma sak bara ligga hemma. SUCK!!! Städade typ rummet och kedjerökte hela dan.



Men nu äntligen är det måndag :D

Har kommit jävligt långt med inventeringen idag :D Så är jävligt stolt över mig själv :D Idag ska jag fika med sandra efter jobb. sen ska jag ta hand om min lilla humla =) Imon sluta man tidigt och snart är det nytt år.


Fan vad detta året har gått snabbt helt sjukt. Har hunnit med så jävla mycket ändå. Men ibland känns det som man inte gjort ett skit.

Har iallafall kommit på hur jag vill leva mitt liv nu :D Och jag vet vem jag är nu. Tror jag behövde komma bort från dig för att fatta det. Mitt liv kretsade bara om andra förr nu är det bara jag och humlan som gäller. Tyvärr så har jag inte orkat bry mig om andra vänner. För ingen hör av sig. Och som jag sagt till alla andra så är jag trött på att ALLTID vara den som hör av sig. Så vill ni vara kvar i mitt liv HÖR AV ER :D känns så sjukt härligt att man har hittat tillbaka till gamla vänner detta året :D Som humlan det går ju inte att förklara hur underbart kul jag har haft det med dig det senaste halvåret och hur nära vi har kommit varandra igen. Sanera =) helt underbart att ha kontakt med dig igen älskar dom få gångerna vi se :D Och sen har man ju träffat Annie också :D Sjukt underbar människa :D Fått tillbaka kontakten med Fille igen :D älskar den grabben :P Ja och säkert många fler. Saknar dock många andra men det kommer väll det också att man får igen kontaken med dom kanske. Vi får se vad som händer nästa år =) Nej nu ska jag fortsätta att vara effektiv :D


Pösshaj

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards