Alla inlägg den 26 december 2008

Av Frida - 26 december 2008 10:51

Nu har jag varigt i lomma sen i tisdags.

Har inte gjort ett skit mer än gått ut med Faris och degat framför tv:n.

Sjukt uttråkad. Idag ska jag hem till morsan igen :/

Blää vilket tråkigt liv jag har :P


Haha hade värsta bråket med en viss person i förrgår. skit kul :D

Jävla idiot tror att du vet så mycket. Snälla du vet inte ett skit om mig.

Men kul hade jag. synd bara att idioten inte klarar av en dos av sin egen kretik. Jävla pussy. Aja nu är jag av med dig iallafall skönt att slippa en idiot som bara kritiserar hela tiden och tror att den är stort bäst och vackrast. Vilket är så jääävla fel  eftersom att personen är en jävla sopa om man jämför med mig :D Anyhow :D Inte mer att skriva nu bye

Ovido - Quiz & Flashcards