Alla inlägg den 1 december 2008

Av Frida - 1 december 2008 09:39

Ja då var det fucking måndag igen :D

Fan orkar knappt öppna ögonen, Fick ca 6 timmars sömn i helgen =(

Fredagen var helt okej faktiskt, såg väll lite mörkt ut i början men det artade sig när Simme och Walle kom :P Haha best thing ever när dom och ica bowla :P haha

Simme till ica: Snart kommer männen i dom vita rockarna.

Ica: Nej inte dom igen :P

Haha youve got to be there to get it :P

Nej sen blev man full och pojkarna försvann och där stod jag och ica och var nära på att gå hem. då kommer tjockis från ingenstans och vi följer honom till byn. Helt plötsligt sitter man i en taxi påväg till malmö.

Haha och sen står man i kön påväg till HB shit hatar det stället. Det första man ser är en full idiot när man kommer in och det gjorde ju inte min kväll direkt bättre. så jag flummar runder med tjockis tills jag kommer på hur trött jag är och hur obekvämt det var att idiot var där haha så då hittade jag en full henning som också ville hem så vi började gå runt och fråga en massa taxibilar vad dom skulle ha till arlöv. och vi började på 130 men det och när vi hade frågat säkert 20 bilar så var vi upp i 210. Men då orkade vi inte gå tillbaka så vi gick upp till bussen istället.

Jag var hemma runt halv sex, sex på morgonen. Och då får man ju inte sova heller nä för morsan är dum i huvudet så man somnade vid 12. Så fick ca 2 timmars sömn sen gick man upp kl 14:00 för att ta tåget till arlöv för att jobba.

Började kvart i fyra. as mycket att göra. vi hade 3 fulla bord med gäster som man var slav till klockan blev åtta. sen var jag så snäll att jag hjälpte mike med en massa saker innan jag var tvungen att gå. kommer inte ens ihåg vad klockan var när jag gick.

Sen mötte man ica. följde med henne till jim och andy. Försökte verkligen sitta där och le i 30 min. haha sen tog man bussen till Faris och mös med honom till klockan var 4 och sen sov man i 3 - 4 timmar sen hem och bråka med morsan igen.

BLÄÄÄÄ VAD JAG HATAR MITT LIV.

så jävla meningslöst.

Idag ska jag bjuda morsan på kaffe på EH på obs. så hon inte kastar sopor i min säng en gång till. Kom gärna och ta en cigg med mig :D


Skit ner er :D

Pösshaj

Ovido - Quiz & Flashcards