Alla inlägg den 11 december 2008

Av Frida - 11 december 2008 08:41

JÄVLA SKIT FÖRKYLNINGSSAK!!!

Jag är sur idag. Har legat hemma nu 2 dagar för jag har inte kunnat andas och det var bara pain att jobba i måndes. Men idag känns det bättre har dock 3 miljoner saker att göra nu =/ Aja ska bara slappa idag och ja resten av denna veckan. Pallar inte med folk denna veckan. Är så sjukt trött vet inte vad det är med mig :S Fan vad jag längtar till imon. Fredag <3 ska fan bara sova när jag kommer hem från jobb. Hmm kanske bäst att fixa pengar och cigg idag då så slipper jag de imon :P Mjo de får nog bli så.

Fan vad jag hatar att jag bara kan ta ut pengar från sparkontot antingen i lund eller malmö. och det blir liksom alltid lund eftersom att malmö stänger så fuking tidigt. vilket betyder att jag först måste åka till lund med tåg och sen ta bussen till arlöv för att handla cigg. Suck kommer fan inte vara hemma fråns vid åtta :'( Aja någon som vill ta en cigg när jag ändå är i arlöv så hör av er.


Och måste bara påkpeka det igen hur jävla mycket jag HATAR gamla människor. Fan dom tror att dom äger världen bara för att dom är 65+

Jävla patetiska äkliga saker. Alla tror liksom att dom är så snälla och rara. Men fuck no att dom är. Ren jävla bullshit dom bara uttnytjar systemet av att vi yngre människor är dumma i huvudet och offrar allt för deras skull. Jag är så sjukt trött på det. Dom är fucking bitchar så är det bara!! Dom säger liksom inte ens tack när vi släpper dom före i kön på tempo eller när vi offrar oss att stå upp på bussen i 30 min bara för att dom ska få sitta ner. Nänä inte ett ord eller ett leende från deras sida eftersom att dom jävlarna räknar med att vi ska göra detta för dom. Men nu är det fan slut på det från och med idag kommer jag aldrig mer att vara trevlig mot en gammal människa!!!


Pösshaj

Ovido - Quiz & Flashcards