Alla inlägg den 20 december 2008

Av Frida - 20 december 2008 19:15

Sen Icas inlägg igår är det 2 till som röstat ja :P

Haha flummigt värre :P


Igår blev det en najs kväll med ica, marko, henke och pache på DD. Dom spelade wii eller hur fan det nu stavas :P Jag satt och flumma med henke och marko ett tag men snabbt tog mitt gömda spelberoende över :P förlorade inget men gick dock inte plus heller :/ men jag slog ihjäl lite tid med det iallafall eftersom att alla andra var så inne i att spela wii och det var ikke jag :P


Ikväll blir det nog ganska lungt tror jag. Inbillar mig dock att det ska hända något sjukt kul ikväll. Eller snarare önsketänkande. Typ att man hittar några tusen någonstans som man kan slösa i malmö eller nått hade varigt sjukt kul är så sugen på att hitta på något utanför bagdad. Men vi får se vad som händer. Blir väll att chilla hos ica ett tag till sen till bowlingen och bli lulliga så man kan vingla hem och sova sen :P


Och ja jag vet att jag sagt att jag ska sluta dricka. Men det är på gång :D

Har redan sagt till mike och tjockis att jag inte ska få krita där mer nu.

Pallar inte att ha en räkning där varje månad längre. Men efter nyår så ska jag börja mitt såkallade nya liv så vi får väll se hur det går :D


Och vad det gäller rökningen så får jag dra ut på det till jag gått ner mina 15 kilo :D kommer aldrig att klara det annars :P


Aja nu kom Ican ur duschen så nu ska jag porra mig med henne.


Byebye

Ovido - Quiz & Flashcards