Alla inlägg den 16 december 2008

Av Frida - 16 december 2008 07:58

Idag tycker jag inte om vår planet :P

Jag vaknade tjugo i sex imorse och fixar så jag kan få sovmorgon för jag var så jäävla trött. och det gick bra. sen vaknar man kommer inte ihåg vad klockan va, typ 15-20 över sex av att sängen börjar skaka försöker somna om men det fortsätter bara. blir sjukt sur och går upp och frågar mamma vem fan som håller på att putta huset. Hon påstår då att det är en jordbävning trött som jag är börjar jag skratta och säger att sånt har vi inte i sverige.  När man väll vaknar till liv och inte är så groggi längre inser man att också övriga kommuner har haft jordskalv. Jaha kul tänker man. Haha Icas kommentar var väll ändå bäst: Som att det var tur att det blev jordbävning för annars hade hon kommit försent till skolan. Och sen att det händer ju aldrig något kul i sverige så det var ju på tiden Haha :P

Sen när man sitter i bilen påväg till jobb så säger dom att det var en riktigt stor jordbävning den känndes ändå i dk och upp i småland.

Så detta lär man väll höra om nu i några veckor. Aja

Igår var jag skit trött gick in och la mig vid nio men somnade inte fråns halv elva. :S Idag händer det ingenting. hör av er om ni är sugna på att komma till Hjärup och kedjeröka :D .

See ya

Ovido - Quiz & Flashcards