Alla inlägg den 8 december 2008

Av Frida - 8 december 2008 08:17

Helgen. Fredag jobbade man till fyra. Sen åkte man till obset och mötte ica. Hon handlade sjukt fula ridskor och jag handla en sjukt fjollig chokladkalender till henne. Och då blev hon jätte glad och Fija är bäst som vanligt. :D sen efter jag gjort denna underbart snälla sak mot henne så tvingar den jävlen ner mig på en bandy match :@ grrr. Anyhow så stack jag därifrån efter ett tag. Sen stack vi ner på bowlingen och dryga där. Sen ville tjockis och Åke hem =( så då kastade dom ut oss. Ica var stup full :P

Vi gick hem till henne och deckade nästan direkt var så sjukt trött.

Lördag vaknade man hyfsat tidigt stack ut och åt frukost hem och dega film. Sen stack jag hem och gjorde mig iordning stack hem till farmor och käka middag. Sen hängde farmor, narkomanen och lillebror med i bowlingen och bowlade en timme. Ja inte jag då utan dom :P

Sen kom humlan och ja fija började dricka. Sen kom en 50 årig baltte och förstörde min kväll jälva idiot man tafsar fan inte på en 14 åring :@

Sen tyckte antagligen camillas mamma om mig så mycket att hon körde mig hem vid 2 tiden :D

Söndag var det bara slapp dag :D

Och nu va det måndag igen. Blää sjukt trött somnade ändå tidigt igår runt 00:30.

Så liggerman i sängen och mobilen ringer halv sex. orkade inte gå upp så jag ställde om klockan till halv sju för jag tänkte att jag kan åka med morsan idag. Haha eller hur vilket sneköp, visar sig att morsan har tagit ledigt idag så jag ringde narkomanen och bad han hämta mig på vägen till jobb.

Vill bara hem och sova :( men har sjukt mycket att göra. så Byebye

Ovido - Quiz & Flashcards