Alla inlägg den 18 december 2008

Av Frida - 18 december 2008 08:20

Ja där fick man bara för att man skröt om  att bara en hade svarat nej. 2/5 har nu svarat nej. Haha but i will make it some day just wait and see :P

Idag blev jag djupt deprimerad när jag insåg att det bara va torsdag. Får inte in i skallen att jag jobbar fredagar också :S :P Är sjukt trött och vill bara att det ska bli helg. Imon har jag dock mycket att göra =( ska åka massa runder och betala mina sista skulder suck..


Tror inte Ica har accepterat att jag ska sluta dricka :P Haha But that's the case honey. Måste typ bli vuxen och ansvarsfull nu. :P Kan inte hålla på såhär längre. Funkar inte. Så från och med nu så blir det coca & redbull i bowlingen. Tänker dock inte alls gå till kompis. kommer inte funka. :D

Tror inte att jag kommer trivas som en nykter människa igen men ändå. Innan var jag alltid den som var nykter pga you know how. Men sen när den  försvann så kunde jag göra va fan jag ville. Och ja kanske inte så smidigt med jag blev alkis med Ica typ :P Har dock haft mer kontroll över det den sista tiden, inte druckit mitt i veckan och inte varje dag på helgen. 1 max 2 kvällar och då har jag inte ens druckit mycket. Aja nu är det iallafall skärpning :D


Sitter just nu och kollar upp resor till i sommar. Suck vill bli smal och ha sommar nu så man bara kan åka iväg. Bort från allt. Bara 6 månader kvar :D


Ovido - Quiz & Flashcards