Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Frida - 24 oktober 2009 20:39

Why do you have this influence on me?

Its a strenuous felling I have and it dose not seem's to get away.









Lördag idag.

Inte mycket som hänt.

Har ju Farris så har varit ute några långrunder med honom.

Resten av dan har vi tillbringat i soffan och sett film =)

Allt har varit bra nu denna veckan.

Har inte tänkt lika mycket som vanligt.

Och sen bara kommer du igen och tänkandet fortsätter.

Imon ska jag försöka städa undan lite.

Längtar till nästa månad, nästa lön.

Blir inga pengar alls över denna månaden.

Suger riktigt mycket eftersom att jag verkligen vill ut och hitta på nått.

Men får vänta till pengarna finns.








Var ju i dk igår och såg cirque du soleil riktigt coolt.

Dock lite för mycket clowner för min del.

Men akrobaterna är riktigt grymma.

Sen var det ju inte heller negativt att pojkarna inte hade tröjor på sig :P haha

Hade även min 4 års dag igår =)

Och ja jag måste påpeka det varje år hur jävla awesome jag är :D

För det är fan det största jag gjort i mitt liv =)







Nej nu börjar magen kurra har fan bara fått i mig frukost idag.

Byebye then, take care now =)


Ovido - Quiz & Flashcards