Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Frida - 20 oktober 2009 18:24

Jobbigjobbigjättejobbig dag.

Var på as bra humör imorse.

Och vad händer sen?

Kan någon gissa?

Jo göran kommer och förstör det såklart :D

Orkar dock inte skriva om det nu.




.




Igår blev det myskväll med taco, film och humlan.

Mycket trevligt =)




.




Har 2 jävligt jobbiga veckor framför mig och jag längtar inte alls.

Vill bara bort en stund.

Ta semester 2 veckor och bara vila upp mig och ha skoj.

För fan vad mitt liv är tråkigt.

Och ja då sitter ni väll där och tänker: Det blir vad man gör det till.

Jo sant men jag har inte tid!

Jag är serigöst inte byggd för att jobba så som jag gör :P

Jag jobbar hela veckan och när man kommer hem från jobb vill bara bara ta det lungt.

När helgen kommer är man helt jävla slut.

Men ändå så ska man försöka att hitta på någonting bara för att man inte ska få ångest för att man bara sitter hemma.

Och sen pengar där är serigöst inga pengar att ha kul för.

Man kan ha kul utan pengar säger ni säkert.

Jo vist men det finns typ bara en sak jag kommer på som är riktigt kul och gratis och det är inget man gör med sina vänner om jag säger så.

När jag ska ha kul vill jag ut!

Jag vill slösa pengar på goda drinkar som gör mig lagom full och lycklig!

Ja finns naturligtvis mycket annat man kan göra med pengar men orkar inte skriva ner allt så nu lär jag väll bli kallad alkis igen bara för det men det är väll sånt man får ta eller hur :P




.




Är så jävla trött på det här sega livet.

Tror serigöst att jag suger på att vara singel.

Satt och tänkte på det nu.

När jag har kille då är jag inte så jävla gnällig hela tiden.

jag är nästan till och med väldigt glad.

Älskar dock att vara singel man kan liksom göra va fan man vill och sköta sig själv.

Men en del av mig saknar att ha någon annan.

Dö illa för att vara mej eftersom att jag är så pass självständig och blir ganska trött på folk så snabbt.

Nej fan nog skrivit om det :P




.




Ska ju börja träna nu nästa vecka hoppas det kan hjälpa.

Kanske till och med kan få lite självförtroende om 1 år :P haha

Ska blir riktigt kul att få något man kan hitta på tillsammans med morsan.

Har sjuk ångest fortfarande över att ha flyttat från henne.

Och sen att man har något annat att fukosera på än en massa tänkande.

För det är fan inte bra för mig :P

Nej nu ska jag se simpsons sen blir det DH och nanna kudden :D




.




You are in my thoughts every day




.




Do not get me wrong I cannot wait for you to come home
For now you're not here and I'm not there, it's like we're on our own
To figure it out, consider how to find a place to stand
Instead of walking away and instead of nowhere to land





This is going to break me clean in two
This is going to bring me close to you




She is everything I need that I never knew I wanted
She is everything I want that I never knew I needed
(x2)





It's all up in the air and we stand still to see what comes down
I don't know where it is, I don't know when, but I want you around
When it falls into place with you and I, we go from if to when
Your side and mine are both behind it's indication




This is going to bring me clarity
This'll take the heart right out of me




She is everything I need that I never knew I wanted
She is everything I want that I never knew I needed
(x2)




This is going to bring me to my knees
I just want to hold you close to me




She is everything I need that I never knew I wanted
She is everything I want that I never knew I needed
(x2)

Ovido - Quiz & Flashcards