Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Frida - 5 oktober 2009 08:48

Fy fan vad jag är trött.

Förra veckan var pain och nu så är man bara så jävla trött.

Har inte direkt hunnit vila upp mig i helgen.

Fredag storstädning delux.

Skulle egntligen ut men det sket sig. blev film och ett bad istället =)

Lördag vaknade jag vid 8 :S

Sen kom göran och farmor och hjälpte mig att få upp lite saker i lägenheten.

Sen började jag med maten och klockan 5 kom hela gänget.

Tack erica för att du var där kan jag ju lungt säga.

Hade ju inte orkat med den kvällen utan dig haha.

När dom hade gått blev det en lugn kväll för mig.

Söndag åkte man till moster för att fira max som fyllde 20.

Inte mycket att kommentera om den kvällen.

Och nu är det fan måndag igen.

Är på ganska kast humör.

Har mycket att göra idag så orkar inte skriva mer nu.








I want you by my side 


Ovido - Quiz & Flashcards