Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Frida - 15 oktober 2009 14:41

Inte min vecka alls.

Måndag blev det tredje världskriget mellan mig och göran på jobb.

Som tur va så slutade jag tidigare så jag slapp jobba me honom i samma hus i 3 timmar efter han fått damp.

Fattar inte hur fan den människan tänker.

Anklagar serigöst mig för att inte sköta mitt jobb och kallar mig idiot?

Vem är det som begår tjänstefel genom att hålla på som han gör?

Ja inte är det jag iallafall. Och vem är idioten som står och skriker som en nerdrogad, speedad arg fjortis?

Patetiskt säger jag bara!

Efter det blev det iallafall BB och välja golv.













Tisdag blev det bråk igen.

Sen har människan make till att fråga mig om tjänster?!

Hade det inte varit för att det är min hund det hadlade om så skulle jag aldrig fått för mig att hjälpa den idioten.

Hade då farris på kvällen.

Blev en jätte härlig runda i åkarp me mamma.

Sen blev det soffan för mig och farris och efter DH så somna vi båda 2.














Onsdag var inte göran på jobb =)

Så det var ganska chill dag.

Åker hem och får mina tapeter besiktigade.

Haha har inte sett nått så kul på länge haha.

Sen kom humlan och jag lagade en helt awesome korvstroganoff :D

Sen blev det Greys =)
















2 till som har fått sparken på jobb =(

Fan pallar inte detta.

Går runt och nojjar som fan över att jag också ska åka.

Seriöst va fan ska jag göra utan mitt jobb?

Jag kan ju nästan lika bra ta livet av mig om jag losar det.

Nej fy fan nu får denna jävla krisen vända tycker jag! =(









Idag har jag slutat tidigare igen.

Husvärden ska komma hit och fixa nått sparsystem :S:P

Humlan kanske kommer förbi sen också.

Men nu ska jag fan diska :D

Byebye






.

.

.











I miss the presence of you.

Ovido - Quiz & Flashcards