Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Frida - 19 oktober 2009 10:23

Haha vilken kass helg det har varit :P

Fredag var man duktig och gick ner o handlade och tvätta gjorde man också.

Senare kom krille, åke o pillan.

Tog nårra öl och satt o snacka nån timme.






Lördag var jag helt slut. Låg i soffan hela jävla dan jag skojar inte haha.

Reste mig dock upp när Annie kom på kvällen.

Det blev en lugn kväll med lite film och annat.







Söndag städa man lite och sen blev det Middag och Ice Age 3 med mamma =)

Såg även Män som hatar kvinnor. Helt okej film





Idag händer inte ett skit vad jag vet.

Har faktiskt inget planerat fram till torsdag :S






Torsdag så kommer Farris ska ha honom till på måndag.

Fredag blir en jobbig dag.

Slutar kl 11 sen ska man till Sf och hämta ut biljetter.

Efter det ska man möta upp mamma sen bär det av till dk.

Kommer inte vara hemma fråns 10 så hoppas att inte Farris kommer att riva stället :P







Nu har jag inget mer ointressant att skriva!

Ovido - Quiz & Flashcards