Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Vill mer

Av Frida - 3 april 2009 11:12

Jag vill mer med mitt liv än det jag redan har just nu.

Jag vill så extremt mycket så det inte är sant, men istället för att försöka att uppfylla alla mina mål så sätter jag bara pinnar i hjulen hela tiden. Förstår inte varför med det är sån jag har blivigt.



Hela mitt självförtroende är som bortblåst, Kanske inte verkar så för er som känner mig men det är inget man visar liksom. Eller iallafall så försöker jag att inte visa mitt sanna jag, vilket kanske verkar lite skumt, men det har bara blivigt så. Och om jag ska vara ärlig så beror allt på vikten, Hatar det.

Och det ända jag vill är att bli av med den så jag kan börja leva igen.

Är så sjukt trött på det nu.




Och alla ni som går runt och försöker få mig att känna mig fin ändå, snälla sluta. För det hjälper inte. Ni ser inte det jag ser, det är inte ni som står varje dag i underkläder och tittar sig i speglen och vill bara spy. Så när ni säger söta saker till mig så tar jag tyvärr inte det som en komplimang för ni vet inte vad ni snackar om haha. Gillar er ändå dock ;)





Fan måste börja umgås med tjocka människor :P haha och ja jag kallar mig och andra för tjocka människor so what? Är det inte rätt då?

 Är omringad äv smala och i mina ögon perfekta människor, och pallar inte det haha.




Man umgås med humlan en dag och sen är man deppig haha, inget illa menar sötnos men du har allt förutom tudor :P och sånt sänker mig, jag vill ha tillbaka min gamla kropp, mitt gamla jag...




Orkar inte vara ett hinder för mig själv längre.





Aaaaah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards